logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۱۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

ظرفیت‌های کشور در حوزه صنایع دستی و فرش به کشورهای خارجی معرفی می‌شود/ هماهنگی‌ با وزارت خارجه انجام شده است

ظرفیت‌های-کشور-در-حوزه-صنایع-دستی-و-فرش-به-کشورهای-خارجی-معرفی-می‌شود-هماهنگی‌-با-وزارت-خارجه-انجام-شده-است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس از انجام هماهنگی با وزارت خارجه برای معرفی ظرفیت‌های کشور در حوزه صنایع دستی و فرش خبر داد.

به گزارش موج رسا; علی وقف‌چی امروز در دیدار با کارکنان فنی و حرفه‌ای استان و مراسم تقدیر از شرکت کنندگان در نمایشگاه توانمندی‌های استان در مجلس که بهمن ماه برپا شده بود با اشاره به لزوم معرفی ظرفیت‌های استان زنجان اظهار کرد: امسال هماهنگی مقدماتی را برای معرفی ظرفیت‌های کشور در بحث صنایع دستی و فرش انجام داده‌ایم تا این کار توسط وزارت امور خارجه انجام شود.

وی بیان کرد: این اقدام در جهت آشنایی سفرا و نمایندگان اقتصادی کشورهای مختلف برای آشنایی با این ظرفیت‌ها است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم این اقدام بستری برای شناساندن بهتر ظرفیت کشور باشد و به نظرم اگر این موضوع اتفاق بیفتد استان زنجان نیز سهم قابل توجهی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای معرفی ظرفیت استان انجام خواهیم داد تا استان بتواند در زمینه‌های مختلف توانایی‌های خودرا به نمایش بگذارد.

وقف‌چی با اشاره به نمایشگاه توانمدی‌های استان زنجان در مجلس که سال گذشته برگزار شد، خاطرنشان کرد: نمایشگاه توانمندی‌های زنجان بیشتر مظلومیت زنجان را به نمایش گذاشت چرا که متوجه شدیم نمایندگان بیشتر استانها توانمندی استان زنجان را در این حد نمی‌دانستند.

وی با اشاره به اینکه ما نیاز به کار بیشتر در این حوزه داریم، گفت: باید ظرفیت‌های استان زنجان بیشتر از این شناسانده شود و امیدواریم در آینده نیز هر بستری که ایجاد می‌شود زنجان نیز نقش خود را ایفا کند.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر