logo
امروز : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۱۰۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی:

افکار و دیدگاه شهید بهشتی به جوانان نسل امروز باید تبیین شود

افکار-و-دیدگاه-شهید-بهشتی-به-جوانان-نسل-امروز-باید-تبیین-شود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت: امروز لازم است شهید بهشتی و افکار او برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش موج رسا; رئیس اداره تبلیغات اسلامی در گفت و گو با نبض سحر اظهار کرد: داشتن بصیرت و وحدت مهمترین درسهایی است که می توان از تفکر و اندیشه های شهید بهشتی گرفت.

بیشتر بخوانید

حجت الاسلام ملکی  گفت: اوایل انقلاب و دهه ۶۰ آنچیزی که باعث شد غضب دشمن شد عمق اندیشه شهید بهشتی بود و هر کسی به کاروان تفکر شهید بهشتی بپیوند دشمن عصبانی می‌شود.

وی گفت: نقش پر رنگ آیت‌الله بهشتی در تدوین قانون اساسی باعث شد که تلاش‌های بنی‌صدر در مخالفت با اصل ولایت‌فقیه به جایی نرسد، همچنین شهید بهشتی در تأسیس قوه قضائیه و راه‌اندازی تشکیلات روحانیت مبارز، حزب جمهوری اسلامی، اتحادیه دانشجویان نقش به سزایی را ایفا کرد.

ملکی افزود: باتوجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت جهاد تبیین، امروز لازم است شهید بهشتی و افکار او برای نسل جوان تبیین شود، زیرا اندیشه‌های شهید بهشتی از اسلام ناب محمدی برگرفته شده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی  گفت: شهید بهشتی در هر زمینه ای که نگاه می اندازیم حرفی برای گفتن دارند و نقش بسیار پر رنگ و اساسی را در زمینه های مختلف ایفا کرده اند، در دوران پس از انقلاب نیز ایشان همراه امام (ره) و در راستای تقویت نظام اسلامی تلاش کردند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر