logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۱۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد

آغاز عضویت اصحاب رسانه در خانه مطبوعات/ ساماندهی خبرنگاران از طریق خانه مطبوعات انجام می شود

آغاز-عضویت-اصحاب-رسانه-در-خانه-مطبوعات-ساماندهی-خبرنگاران-از-طریق-خانه-مطبوعات-انجام-می-شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:عضویت خبرنگاران در خانه مطبوعات آغاز شده است و اصحاب رسانه از طریق سایت این خانه می توانند ثبت نام کنند.

ناصر مقدم امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: نام نویسی اصحاب رسانه استان زنجان در خانه مطبوعات از طریق سایت این خانه امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه با برگزاری انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات استان زنجان در 14 تیرماه سال جاری، ادامه داد:  اعضای هئیت مدیره خانه مطبوعات استان زنجان از طریق برگزاری این انتخابات مشخص شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه همه شاغلان مطبوعات، پایگاه‌ های خبری و نمایندگی ‌ها و سرپرستی ‌های روزنامه‌های سراسری و خبرگزاری‌ ها می توانند به عضویت خانه مطبوعات درآیند، تصریح کرد: سامانه خانه مطبوعات در حال حاضر باز بوده و امکان ثبت نام افراد جدید وجود دارد.

مقدم با اشاره به اینکه اساسنامه جدید خانه مطبوعات استان زنجان در سایت این اداره به آدرس اینترنتیwww.zanjan.farhang.gov.ir برای مطالعه بیشتر موجود است،تصریح کرد: خبرنگاران استان برای عضویت در این خانه به سایت خانه مطبوعات مراجعه کنند.

وی از برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با همکاری خانه مطبوعات استان برای برگزاری جشن روز خبرنگار خبر داد و گفت: با رسمیت یافتن ثبت نام خبرنگاران در خانه مطبوعات، حمایت های لازم از این افراد انجام می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه باز بودن سایت خانه مطبوعات امکان ثبت نام را فراهم کرده است،گفت: در حال حاضر 67 نفر از خبرنگاران در خانه مطبوعات عضویت هستند.

مقدم شناسنامه ‌دار کردن فعالان عرصه خبری را یکی از اهداف خانه مطبوعات عنوان کرد و گفت:مشکلات موجود در زمینه شناسایی خبرنگاران از این طریق حل می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 67 نفر در خانه مطبوعات استان زنجان عضویت دارند،ادامه داد: از این تعداد 62 نفر عضو اصلی بوده و پنج نفر عضو افتخاری هستند.

وی با اشاره به فعالیت 53 نشریه، 50 هفته نامه و ماهنامه و 11 خبرگزاری و سه روزنامه در زنجان، گفت: برخی پایگاه های خبری استان نیز مجوزهای لازم را اخذ کرده اند.

این مسئول گفت: امسال نیز جشن روز خبرنگار همزمان با 17 مردادماه برگزار می شود و طی آن،اختتامیه جشنواره مطبوعات و رسانه های استان نیز برگزار می شود.

وی از برگزاری این مراسم در سالن روزبه زنجان خبر داد و گفت:تلاش می شود تا خبرنگاران در برگزاری مراسم بیشتر دیده شوند.

گفتنی است،356 اثر به سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان زنجان ارسال شده است.//ن

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ ]
جناب کمک به افراد وامورمطبوعات هم وظیفه ارشاد است وهم بدهی ارشاد به اقشار مختلف وفعال در این حوزه به ویژه در استان زنجان خبرنگاران بی شماری وجود دارد که کمترین حمایت حتی در حد سلام هم دیده نشدن وامروز در عدالت سیاسی وحزبی در پریشانی به سر می برند در مقابل افراد زیادی از لطف وعنایت ویژه وملوکانه بیش از بیش متنعم شدن
فرم ارسال نظر