logo
امروز : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۱۰۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان خبر داد:

فعالیت بیش از 570 پایگاه تابستانی در استان زنجان

فعالیت-بیش-از-570-پایگاه-تابستانی-در-استان-زنجان-
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان با بیان اینکه اردوگاهی در قالب دو هکتار در اختیار آموزش‌وپرورش استان قرار گرفته است گفت: بیش از 570 پایگاه فعال تابستانی توسط اداره آموزش‌وپرورش استان زنجان ثبت شده است.

به گزارش موج رسا; علی اسماعیلی روز ۷ تیرماه سال 1402 در آیین افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزی استان زنجان با بیان اینکه جهاد تبیین بارها توسط مقام معظم رهبری تاکید شده است اظهار کرد: مقام معظم رهبری جهاد تبیین فریضه را برای کسانی که در حوزه فرهنگ و آموزش نقش دارند، واجب دانسته است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اگر وارد بحث جهاد تبیین شویم از دو منظر قابل بررسی است گام اول در قالب خدمات و نیازمندی‌های جامعه در خدمت مردم باشید جهاد تبیین محقق  شده است و  گام دوم انجام و تبیین کارهای فرهنگی، هنری، بیان آن‌ چیزی که اتفاق افتاده و آن‌ چیزی که در هویت ملی ایرانی و اسلامی مطرح شده است در برنامه‌های تابستانی سعی شده به نکات توجه شود.

اسماعیلی اضافه کرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های تابستان  سال 1402 در قالب چندین برنامه در نظر گرفته شده است اعم برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده بدین شرح است تعلیم و تربیت اعتقادی و عبادی، تعلیم و تربیت هنری و زیبایی‌شناختی، تعلیم و تربیت علمی و فناورانه مانند آموزش‌های رباتیک، تعلیم و تربیت اقتصاد الکترونیک، تعلیم و تربیت اجتماعی و سیاسی از جمله برنامه‌های تابستانی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد:تابستان 1402 تابستانی هدف‌دار با محتوای غنی  پیش بینی شده است و برنامه‌ها در نظر گرفته شده باید به گونه‌ای تدارک دیده شود که فعالیت‌های لذت‌بخشی را برای دانش آموزان در بر داشته باشد.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان تاکید کرد: با در نظر گرفتن سهمیه اختصاصی استان که 470 پایگاه بوده، بیش از ۵۷۰ پایگاه تابستانی توسط آموزش‌وپرورش استان زنجان ثبت شده است.

اسماعیلی تاکید کرد: مراکز فرهنگی را خودگردان قلمداد کرده و دانش‌آموز با مراجعه خود باید هزینه‌های لازم را پرداخت کند باید توجه داشت که زمینه را برای حضور همه اقشار در فضاهای آموزشی، فرهنگی، تربیتی و ورزشی مهیا شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر