logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۱۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان:

اجرای طرح‌های آبرسانی ابهر و خرمدره نیازمند 1030 میلیارد ریال اعتبار است/ کاهش سطح آب‌های زیرزمینی در ابهر و خرمدره

اجرای-طرح‌های-آبرسانی-ابهر-و-خرمدره-نیازمند-1030-میلیارد-ریال-اعتبار-است-کاهش-سطح-آب‌های-زیرزمینی-در-ابهر-و-خرمدره

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اشاره به اجرای طرح آبرسانی در ابهر و خرمدره گفت: اجرای طرح‌های آبرسانی در ابهر و خرمدره نیازمند 1030 میلیارد ریال اعتبار است.

علیرضا جزء قاسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; از عملیات احداث تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرمدره گفت: پروژه احداث تصفیه خانه شهر ابهر 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت تامین اعتبار در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به وجود تنش آبی در شهر های ابهر و خرمدره طرح آبرسانی به این شهرها در دست اجرا قرار گرفته است.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان خاطرن نشان کرد: طرح‌های آبررسانی در ابهر و خرمدره با وجود مشکلات اعتباری از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند.

وی ابراز کرد: روند  اجرایی و پیشرفت فیزیکی طرحهای آبرسانی در شهر‌های ابهر و خرمدره مورد بررسی قرار گرفته است.

جزء قاسمی با اعلام اینکه برای اجرای این طرح طبق آخرین برآورد انجام شده یک هزار و 30 میلیار ریال لازم است افزود: تا کنون برای اجرای طرح آبرسانی به شهرهای ابهر و خرمدره بیش از 368 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را تامین 12 میلیون متر مکعب آب شرب در این دو شهر از سد کینه ورس اعلام کرد و گفت: برای اجرای این طرح بیش از 58 کیلومتر اجرای خطوط انتقال و جمع آوری در دستور کار قرار دارد.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با بیان اینکه سطح آب‌های زیرزمینی و آبدهی چاه‌های تامین کننده آب شرب شهر‌های ابهر و خرمدره کاهش یافته است گفت: با اجرای این طرح مشکلات تامین آب آشامیدنی در شهر‌های ابهر و خرمدره برطرف می‌شود.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر