logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۰۹۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

شناسایی انشعاب‌های غیر مجاز آب در شهرستان سلطانیه

شناسایی-انشعاب‌های-غیر-مجاز-آب-در-شهرستان-سلطانیه
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به شناسایی 30 فقره انشعاب غیرمجاز در شهرستان سلطانیه گفت: از این تعداد انشعاب برخی تبدیل به مجاز شده و برخی دیگر نیز در حال طی مراحل قضایی می‌باشد.

به گزارش موج رسا; علیرضا جزء قاسمی امروز ۵ تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته روستای ویر با مشکل تامین آب شرب و بهداشت مواجه که با اقدامات صورت گرفته اکنون آب پایدار در شبکه توزیع برقرار می‌باشد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در این عملیات یک حلقه چاه به عمق 180 متر و با دبی 14 لیتر بر ثانیه، با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال حفر و تجهیز شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: توسعه خدمات آبرسانی روستایی با شتاب بیشتری در تمام نقاط استان در دست اجرا بوده و در شهرستان سلطانیه نیز احداث مخزن 50 متر مکعبی روستای پرنگین در صعب العبورترین نقاط این شهرستان با مشارکت اهالی در دست اجرا می باشد.

وی بیان کرد: اجرای طرح‌های آبرسانی در روستاهای ساریجالو، اولنگ و ارجین هم در دست اقدام بوده و در روستای چمه نیز بزودی آغاز می‌شود.

این مسئول یادآور شد: پیش از این نیز عملیات آبرسانی به روستاهای شکور آباد و نادر آباد در شهرستان سلطانیه مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

جزء قاسمی به شناسایی 30 فقره انشعاب غیرمجاز در شهرستان سلطانیه نیز اشاره کرده و گفت: از این تعداد انشعاب برخی تبدیل به مجاز گردیده و برخی دیگر نیز در حال طی مراحل قضایی می باشد.

وی افزود: عملیات مهندسی مجدد چاه رزرو شهر سلطانیه نیز با هدف آبدهی و پیشگیری از کمبود آب در تابستان اجرا و این چاه هم اکنون آماده به کار می باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر