logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۰۹۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

۳۵۰ میلیون تومان از منابع سازمانی به حوزه بانوان اختصاص یافته است

۳۵۰-میلیون-تومان-از-منابع-سازمانی-به-حوزه-بانوان-اختصاص-یافته-است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ۱۳ درصد از اعتبارات معادل ۴۰۰ میلیون تومان در حوزه نوجوانان صرف خواهد شد گفت: ۳۵۰ میلیون تومان از منابع سازمانی به حوزه بانوان اختصاص یافته است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام سعید احمدی روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی با بیان اینکه نشر خوب نیاز کنونی جامعه است و هر شخصی بتواند در این خصوص همراهی لازم را داشته باشد به  نتیجه‌ مطلوبی خواهد رسید اظهار کرد: نقش موثر بانوان در حوزه‌های مختلف در سال 1402 توجه ویژه‌ای شده که چنانچه ویژه برنامه "دختران حاج قاسم" نیز به طور جدی در سطح وسیع در دستور کار است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: فعالیت‌های لازم برای حوزه‌های بانوان، جوانان و رسانه شکل گرفته است که شامل سه اولویت کاری این سازمان در سال جاری بوده و اعتبارات لازم در این زمینه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در محرم سال  1402 ظرفیت‌هایی با عنوان‌ محله همدل یا مهرواره بانوان فعالیت خواهند داشت.

وی اضافه کرد: مبلغ 350 میلیون تومان از منابع سازمانی معادل ۱۰ درصد از اعتبارات به حوزه بانوان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: با در نظر گرفتن ۱۳ درصد از اعتبارات معادل ۴۰۰ میلیون تومان در حوزه نوجوانان صرف و گروه‌های هدف در پایگاه‌ها، مساجد و کانون‌های فرهنگی توانمندسازی خواهند شد.

حجت الاسلام احمدی گفت: در سال پیش‌رو نگاه خاص و ویژه‌ای به موضوع قرآن خواهیم داشت و در دوره‌های تربیت مربی در حوزه تدبر و تفسیر  ۴۰۰ نفر مربی در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: با در نظر گرفتن محرم امسال که با شکوه‌تر برگزار خواهد شد و نگاه تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم شیرخواران محرم متفاوت خواهد بود و برنامه‌ها در قالب ترویج فرزندآوری برنامه‌ریزی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اضافه کرد: یک هزار و ۳۰۰‌ مسجد ‌و حسینیه در استان فعالیت داشته که از این تعداد ۴۰۰ مورد آن دارای امام جماعت هستند.

حجت الاسلام احمدی تاکید کرد: امسال ۲۵۰ روحانی و امام جماعت مساجد در دوره توانمندسازی حضور فعال خواهند داشت.

وی گفت: گفته می‌شود اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان نسبت به سال گذشته افزایش ۲۰ درصدی داشته است و نسبت به سال گذشته ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از طریق منابع سازمانی و یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استان به سازمان تبلیغات در نظر گرفته شده است.

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر