logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۰۹۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابهر در گفتگو با موج رسا خبر داد:

فعالیت ۵۶ پایگاه با ۱۱ هزار دانش آموز در کلاس‌های تابستانی در ابهر

فعالیت-۵۶-پایگاه-با-۱۱-هزار-دانش-آموز-در-کلاس‌های-تابستانی-در-ابهر
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ابهر از فعال شدن کلاس‌های تابستانی در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: ۵۶ پایگاه با ۱۱ هزار دانش آموز در کلاس‌های تابستانی در ابهر فعال هستند.

حمید کاوندی در گفت‌و‌گو با موج رسا موج رسا; با بیان اینکه کلاس‌های تابستانی از یکم تیر ماه آغاز شده است، اظهار کرد: دانش آموزان پس از ثبت نام در سامانه نورینو می‌توانند در کلاس‌ها حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: محور برنامه‌ها و فعالیت‌های تابستانی بر اساس ۶ ساعت تعلیم و تربیت سند تحول بنیادین و با شعار « تربیت بدون توقف» می‌باشد و شامل برنامه‌های علمی، فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی هستند.

کاوندی عنوان کرد: طبق برش استانی و منطقه‌ای اختصاص یافته به شهرستان ابهر ۵۶ پایگاه و ۱۱ هزار دانش آموز در تابستان امسال به فعالیت‌های تابستانی خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های تابستانی علاوه بر مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در مراکز دیگر تحت مدیریتی آموزش و پرورش اعم از کانون‌های فرهنگی، تربیتی، مجتمع‌های ورزشی، مرکز مشاوره دانش آموزی، مرکز دارالقرآن، مرکز پژوهش سرای دانش آموزی و همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان برگزار خواهد شد.

کاوندی افزود: دانش آموزان برای شرکت در فعالیت‌های تابستانی می‌توانند از طریق سامانه «مای مدیو» و در قسمت پرتال پرورشی فعالیت‌های تابستانی نسبت به ثبت نام در رشته‌های مورد علاقه خود در پایگاه‌های تابستانی تعریف شده در سامانه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه سهمیه شهرستان ابهر برای ثبت نام از دانش آموزان طبق برش استانی و منطقه ای ۱۱ هزار دانش آموز است، گفت: تا به امروز حدود ۲۸۰۰ دانش‌آموز در ۹۵ پایگاه ثبت شده در سامانه نورینو ثبت نام کردند، درصدد هستیم که ظرف دو هفته آینده که برای ثبت نام فرصت وجود دارد به این سهمیه اختصاص یافته برسیم.

کاوندی تصریح کرد: دبیرخانه فعالیت‌های تابستانی مستقر در اداره آموزش و پرورش علاوه بر رشته‌های تعریف شده در زمینه علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و دینی ، کار ویژه‌ای را برای تابستان در نظر گرفته از جمله برنامه همگانی هفت در هفت که به مدت ۷ هفته ۷ پنجشنبه که برنامه‌های متنوعی را شامل می‌شود، اردوهای یک روزه دانش آموزی، اردوی راهیان پیشرفت، طرح مزرعه تابستانی من و موکب اربعین که همه این برنامه‌ها با مشارکت دانش آموزان و مربیان و اولیا انجام خواهد گرفت.

کاوندی با بیان اینکه این طرح در تاریخ ۲۰ شهریور پایان می‌یابد، گفت: ما امیدواریم که با به کارگیری همه ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی و همچنین مشارکت و همکاری سایر ارگان‌ها و ادارات شهرستان بتوانیم تابستان سرشار از نشاط و شادابی را برای دانش آموزان عزیز ایجاد کنیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر