logo
امروز : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۰۸۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خبر داد:

راه‌اندازی نرم‌افزار شهروندسپار برای انجام خدمات و فرآیندهای شهرداری زنجان

راه‌اندازی-نرم‌افزار-شهروندسپار-برای-انجام-خدمات-و-فرآیندهای-شهرداری-زنجان
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: نرم‌افزار شهروندسپار طراحی شده تا فرآیندهای صدور پروانه‌های ساختمانی و پرداخت عوارض و بسیاری از فرآیندهای شهری را پشتیبانی کند.

به گزارش موج رسا; مجید ناصحی مقدم امروز ۳۰ خرداد ماه در هشتادو‌نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت: یکی از مسائلی که برنامه‌ریزان و سیاستگذاران لازم است به آن توجه جدی داشته باشند، روند پیری جمعیت است که یک تهدید جدی محسوب می‌شود. با این حال پاسخ به بسیاری از مشکلاتی که در جامعه وجود دارد در ازدواج آسان خلاصه می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در تدوین بودجه سالانه شهر تا جایی که به شورا ارتباط دارد برای ازدواج آسان تلاش می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه با اشاره به نرم‌افزار شهروندسپاری گفت: این نرم‌افزار طراحی شده که فرآیندهای صدور پروانه‌های ساختمانی و پرداخت عوارض و بسیاری از فرآیندهای شهری را پشتیبانی کند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند با استفاده از این نرم افزار سیر مراحل فرآیندهای شهرداری را ببینند و با کمترین حضور به طور الکترونیکی امور مدنظر خود را بدون حضور در شهرداری پیگیری کنند گفت: ادعای آن را نداریم که این نرم افزار ۱۰۰ درصد خدمات و فرآیندهای شهری و شهرداری را پوشش می‌دهد اما بسیاری از خدمات در آن گنجانده شده است.

ناصحی مقدم تصریح کرد: امیدواریم با استقبال شهروندان یک کار بزرگ در راستای هوشمندسازی خدمات شهری انجام داده باشیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر