logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۰۷۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار ابهر در گفت‌وگو با موج رسا:

بازگردانی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل ابهر به چرخه تولیددر اولویت است

بازگردانی-واحدهای-تعطیل-و-نیمه-تعطیل-ابهر-به-چرخه-تولیددر-اولویت-است-
فرماندار ابهر با اشاره به بازگردانی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل ابهر به چرخه تولید گفت: در این راستا یک واحد تولیدی بعد از ۱۰ سال به چرخه تولید باز گردانده شد.

احمد ذوالقدر در گفت‌وگو با موج رسا; از بازگرداندن 3 واحد تولیدی راکد به چرخه تولید اظهار کرد: امسال نیز در راستای شعار سال" مهار تورم، افزایش تولید"، واحد تولیدی صنایع پلاستیک که یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده قطعات خودرو و فعال در زمینه صادرات که به مدت ۱۰ سال راکد شده بود، با هماهنگی‌های انجام شده به خریدار جدید شرکت واگذار شد و به زودی فعالیت خود را با برند جدید آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه طی بازدیدی که از این واحد تولیدی شد این واحد برای توسعه کار خود به تسهیلات نیاز داشت افزود: با تایید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان پرداخت تسهیلات در مدت یک و نیم ماه آینده جهت رفع مشکلات این واحد تولیدی اقدام خواهد شد.

ذوالقدر ابراز کرد: در روز چهارشنبه ۲۴ خرداد جلسات مختلفی با حضور مدیران کل استان، مدیر عامل بانک‌های استان و محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان در سالن پیامبر اعظم(ص) فرمانداری برگزار شد.

وی با بیان اینکه جلسه‌های متعدد ستاد تنظیم بازار، کمیته آرد و نان، بررسی و رفع موانع تولید، جلسه کمیته اشتغال برگزار شد، گفت: در این جلسات مصوبات خوبی داشتیم و اقدامات قاطعی در جهت حل مشکلات شهرستان ابهر صورت گرفت.

ذوالقدر افزود: افزایش‌ سهمیه مرغ گرم کشتار روز شهرستان ابهر از حدود ۸ تن به ۱۱ تن با توجه به ظرفیتی که در شهرستان وجود دارد در جلسه مصوب شد.

وی ابراز کرد: در مورد نان در بحث سهمیه آرد نوع یک و نوع ۲ افزایش سهمیه ۳۸ تن آرد مصوب شد، تا مشکلات نانوایی‌های شهرستان حل شود.

ذوالقدر با بیان اینکه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان بازدیدهایی از واحدهای صنعتی انجام شد، گفت: در این بازدیدها مشکلات ۱۰ واحد تولیدی با حضور مدیران واحدهای تولیدی بررسی و تصویب شد در حدود ۴۵ تا ۱۵ روز مشکلات این شرکت‌ها حل شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر