logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۰۷۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه شورای شهر زنجان مصوب شد:

اختصاص ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت فیلم داستانی با موضوع تکدی‌گری

اختصاص-۱۵۰-میلیون-تومان-اعتبار-برای-ساخت-فیلم-داستانی-با-موضوع-تکدی‌گری
در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اختصاص ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت فیلم داستانی با موضوع تکدی‌گری مصوب شد.

به گزارش موج رسا; امروز ۲۳ خرداد ماه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان لوایح مختلفی مورد بررسی قرار گرفت که برخی‌ها تصویب، تعدادی به کمیسیون مربوطه عودت داده شد. 

بیشتر بخوانید

یکی از این لایحه‌ها تامین مصالح بتنی به متراز ۱۰۰۰ متر، هر متر به مبلغ ۲ میلیون ریال مجموعا به مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال برای محوطه سازی بخشی از آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم از فصل پنجم بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ مطرح شد که این لایحه رد شد.

موصوع دوم، مساعدت به تولید فیلم داستانی با موضوع تکدی‌گری در شهر زنجان به مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰۰۰۰ در وجه موسسه فرهنگی هنری آرامش نازنین زنجان بود این لایحه به تصویب رسید.

موضوع سوم مساعدت مالی برای تولید مستند فاخر در حوزه عزاداری‌های رزمندگات دوران دفاع مقدس و نواهای ویژه دوران دفاع مقدس با مبلغ ۵۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال در وجه سازمان مردم نهاد پرتو حیات طیبه بود که لایحه به کمیسیون فرهنگی عودت داده شد تا برنامه به ریز برای کمیسیون فرهنگی ارائه شود.

لایحه چهارم مساعدت برای تهیه برنامه‌های شاخص و معنوی با محتوای مذهبی و فرهنگی با عنوان قرار شب به مبلغ ۲۵۰۰۰۰۰۰۰۰ در وجه مجموعه فرهنگی مذهبی داعیان کمیل زنجان بود که این لایحه نیز به کمیسیون مربوطه برای اصلاح عودت داده شد.

لایحه پنجم تاییدیه حساب بانکی سازمان آتش‌نشانی (درامد، هزینه، سپرده، رد مسکورات قانونی و بیمه) بود که مورد تایید قرار گرفت و مصوب شد.

لایحه ششم، تایید مجوز افتتاح حساب تنخواه پرداخت شهرداری مرکز، مناطق و سازمان‌های وابسته با استفاده از شماره مشتری به نام شهرداری زنجان بود که این لایحه نیز مصوب شد.

موضوع هفتم، هشتم، نهم، دهم و یازدهم، تایید گزارش کارشناسی عوارض ارزش افزوده تغییر کاربری بود که تایید و مصوب شد.

موضوع دوازدهم اخذ حقوق شهرداری ناشی از تغییر کاربری، تفکیک پلاک‌های ثبتی و موقتی در کوی الهیه بود، که مورد تایید قرار نگرفت.

لایحه سیزدهم، اجاره ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی از پیمانکاری (اجاره ماشین آلات آراد) با مجموع مبلغ ۳۶۹۳۵۰۰۰۰۰۰ بود که اعتبار آن از محل منابع داخلی شهرداری تامین شده بود و مورد موافقت قرار گرفت.

لایحه چهاردهم نیز در خصوص مسائدت به ستاد اقامه نماز استان زنجان برای پرداخت ۳ میلیارد ریال جهت اجرای برنامه‌های مرتبط با نماز جماعت(خرید زیرانداز) از محل بودجه کمک به بخش عمومی بود که تصویب نشد.

لایحه پانزدهم نیز در خصوص ارائه تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ بود، که به تایید رسید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر