logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۰۶۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت؛

خط امام راحل خط اولیا و انبیای الهی است

خط-امام-راحل-خط-اولیا-و-انبیای-الهی-است
فعال سیاسی با بیان اینکه امام خمینی(ره) راه و روش مقابله با استکبار و دشمنان نظام را می‌دانست و به آن واقف بود گفت: خط امام راحل خط اولیا و انبیای الهی است.

به گزارش موج رسا; اسلام خواهی یکی از ویژگی‌های بارز امام خمینی (ره) است که با ندای "الله اکبر" در جامعه اسلامی طنین انداز شد و به جان استکباران جهانی لرزه افکند.

امروزه در جامعه اسلامی دشمنان خواهان کم رنگ نمودن قیام امام خمینی (ره) هستند و در این راه هزینه‌های زیادی را صرف کرده‌اند آنها یک اصل اساسی در نادیده گرفته‌اند و آن عشق به رهبری ، همبستگی و اتحاد مردم است.

زمانی که مردم پشت رهبری و نظام جمهوری اسلامی باشند هیچ ابر قدرتی توان مقابله با قدرت مردمی را نخواهد داشت قدرت مردمی بزرگترین قدرت در تمام جهان است قدرتی که از مردم باشد شکست پذیر نیست.

امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی با درایت، ژرف نگری، سیاست‌های خاص خود و ایمان به حقانیت خداوند نسبت به موضوع  قدرت مردم  توانست با حکومت جور زمان خود مقابله نماید و پیروز گردد.

شاخصه‌های مختلفی برای پیروزی انقلاب معرفی نموده‌اند ولی هیچ کدام به اندازه ایمان، مردم و اعتقاد راسخ امام راحل در امر پیروزی انقلاب مفید و موثر نیست.

امام خمینی (ره) با حضور مثمر ثمر خود در امر پیروزی انقلاب اسلامی به استکبارجهانی آمریکا و انگلیس نشان داد که هیچ نیستند و هیچ غلطی نمی‌تواند در امر انقلاب اسلامی ایران داشته، دخالت کرده یا اظهار نظر کنند.

این فرمایش تاریخی امام راحل را هیچ کدام از سران کشورها به خاطر  ترس  و واهمه‌ای که داشتند نتوانسته بودند نسبت به استکبار جهانی بر زبان آورند ولی امام راحل با شجاعت دندان یاوه‌گویان را خورد نموده و روی آنها را سیاهتر کرد.

امروزه همه ملت‌های آزادیخواه جهان پیام انقلاب اسلامی ایران را که امام خمینی (ره) بنیان گذار آن است دریافت نموده و موجی عظیمی از عزت و آزادگی در سر تا سر جهان هستی قیام کرده و به سمت حکومت امن عدالت مهدوی پیش می‌روند.

حکومت امنی که جهان در انتظار ظهور اوست و تا منجی اخر بشریت ظهور نکند معنی واقعی آزادی در بین مردم معنا نخواهد داشت.

 یادداشت از سمیرا قربانی

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر