logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۰۶۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت

بررسی زوایای اندیشه امام راحل در پیشبرد انقلاب اسلامی مهم است

بررسی-زوایای-اندیشه-امام-راحل-در-پیشبرد-انقلاب-اسلامی-مهم-است
فعال سیاسی با بیان اینکه بسیار کسانی در دنیا هستند که اهداف امام را برای خود سر مشق قرار داده اند گفت: بررسی زوایای اندیشه امام راحل در پیشبرد انقلاب اسلامی مهم است.

به گزارش موج رسا; وقوع انقلاب اسلامی ایران بهانه‌ای برای رشد و پرورش اندیشه‌های سیاسی، علمی، فرهنگی و اجتماعی در جامعه‌ای شد که قبل از انقلاب در خفگان بود.

اندیشه‌های سیاسی شیعه در کانون‌های سیاسی و دانشگاهی دنیا مطرح شد و نام شخصی به نام سید روح الله خمینی (ره) در کنار اندیشه‌ها والا خوش درخشید.

تاریخ کتاب که هرگز فراموش نخواهد کرد مردی از جنس نور و با افکاری چون آزادی، استقلال و دوری از ظلم در ایران زمین قد علم نمود و در برابر حکومت ظلم و جور ایستادگی کرد.

کسی که بارها از در اکثر نقاط دنیا در تبعید بود تا مبادا مردم با دیدن او سر شوق بیایند و در براب حکومت جور قیام کنند ولی او راهنمایی های خود را در امر وقوع انقلاب از مردم دریغ نکرد.

روح خدا با داشتن اهداف والای انسانیت، صبر و حوصله توانست انقلاب بزرگ اسلامی را در ایران اسلامی رقم زند و به سایر کشورهای استکبار اتحاد مثال زدنی مردم ایران را به رخ کشد.

حکومتی که مردم خواهان آن بود نیاز به جرقه‌ای از طرف بزرگ مرد تاریخ اسلام داشت، تا بتواند به انقلاب اسلامی ایران منجر شود.

بی شک اندیشه‌های سیاسی امام راحل به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی مهمترین ویژگی در مباحث اسلام سازی در جامعه است.

نظامی که با دقت  نظم خود در هیچ جای جهان دید نشده است و این نظم و دقت امام راحل در راه ذسیدن به آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران را می‌رساند.

نظامی که مردم خواهان و طرفدار آن بود، نظامی که در آن فقیر و غنی همه به یک میزان سهم داشتند و همه با هم دست در دست هم به سوی انقلاب زیبا پیش قدم شدند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر