logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۰۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
قائم مقام صدا و سیمای مرکز زنجان:

توجه به ظرفیت های اقتصادی برنامه صدا و سیمای مرکز زنجان است

توجه-به-ظرفیت-های-اقتصادی-برنامه-صدا-و-سیمای-مرکز-زنجان-است

قائم مقام صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: توجه به ظرفیت های اقتصادی استان و برقراری تعامل بین تولید کننده و مصرف کننده را از برنامه های صدا و سیمای مرکز زنجان است.

به گزارش موج رسا; جلسه كارگروه فرهنگي و تبليغات كميسيون برنامه ريزي، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان زنجان به ریاست سهرابی قائم مقام صدا و سیمای مرکز زنجان و با حضور اعضاي اين کمیسیون تشكيل شد.

سهرابی در این جلسه با اشاره به لزوم ارائه طرح‌های جدید در زمینه مبارزه با قاچاق کالا،اظهار داشت‌: باید با اجرای طرح‌های جدید و جذاب، تمایل مصرف کنندگان را از مصرف کالای خارجی به کالای ایرانی تغییر داد.

 وی افزایش آمار کشفیات کالای قاچاق را نشان از وجود مشکل در مبادی ورودی کالا به کشور دانست و برلزوم آسیب‌شناسی در این زمینه تاکید کرد‌.

وی تصریح کرد: اصلاح الگوی مصرف، فرهنگ سازی مصرف کالاهای با کیفیت، ترویج ساده زیستی ،معرفی مشاغل خانگی و حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان از اولویت های برنامه سازی این مرکز برای مخاطبان است.

سهرابی توجه به ظرفیت های اقتصادی استان و برقراری تعامل بین تولید کننده و مصرف کننده را از برنامه های صدا و سیمای مرکز زنجان در راستای کمک به رونق اقتصادی استان اعلام کرد و گفت‌: این مرکز با تولید برنامه های مختلف در حوزه های سیما، صدا و خبر زمینه معرفی واحدهای تولیدی و کارآفرینان نمونه را مهیا و فضا را برای فعالیت واحدهای صنعتی فراهم کرده است‌.

در ادامه، اعضای جلسه ضمن ارائه عملکرد 3 ماهه در حوزه های خودشان، به راهکارهای فرهنگی و تخصصی و پیش بینی و تدارک برنامه های 9 ماهه  آینده پرداختند.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر