logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۰۴۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر تیم فوتسال بانوان ابهر در گفتگو با موج رسا خبر داد:

تیم فوتسال بانوان ابهر به لیگ دسته ۲ کشوری صعود کرد

تیم-فوتسال-بانوان-ابهر-به-لیگ-دسته-۲-کشوری-صعود-کرد
مدیر تیم فوتسال بانوان ابهر با اشاره به اینکه فوتسال بانوان ابهر در این مسابقات با ۸ بازیکن و ۳ دروازه بان شرکت کرده بود افزود: این بازیکنان از بین ۸٠ نفر از بانوان فوتسالی شهرستان ابهر گلچین شده اند.

فاطمه صالحی در گفت وگو با موج رسا; با بیان اینکه همه این بازیکنان از کودکی وارد این ورزش شده‌اند و زیر نظر مربی به صورت پله پله آموزش دیده اند اظهار کرد: تیم فوتسال بانوان از سال ۱۳۸۹ به مدت ۱۳ سال است که در شهرستان ابهر بنیان‌گذاری شده است.

وی تصریح کرد: بازیکنان در هفته دو سانس در باشگاه تمرین انجام می‌دهند و تمرین‌های بدنسازی و ورزش‌های هوازی را به صورت منظم خارج از برنامه‌های تیم پیگیری می‌کنند.

مدیر تیم با اشاره به اینکه سال ۱۴٠۱ در تابستان مسابقات لیگ برتر استان زنجان برگزار شد و تیم هایی از شهرستان های خرمدره، طارم، قیدار، زنجان و ابهر شرکت کردند و تیم زنجان نزدیک مسابقه انصراف داد و این بازی بین ۴ تیم به صورت رفت و برگشت برگزار شد. گفت: بازی رفت شهرستان طارم و بازی برگشت خرمدره میزبان این مسابقات بودند.

وی گفت: در بازی آخر ما با برد دو بر صفر از خرمدره این پیروزی را از آن خود کردیم و به قهرمانی لیگ استان دست یافتیم و این سهمیه به شهرستان ابهر تعلق گرفت.

وی در پاسخ به اینکه جهت پیشرفت و آمادگی بیشتر بازیکنان در لیگ دسته دو چه برنامه هایی را در نظر گرفته اند گفت: بعد از دریافت سهمیه تمرینات بدنسازی را به صورت جدی تر پیگیری کردیم و چندین مسابقه تدارکاتی با تیم های دیگر را برنامه ریزی کردیم.

فاطمه صالحی با بیان اینکه یکی از از بازیکنان ما بعد از لیگ به نام نرگس غلام زاده به تیم ملی زیر ۱۷ سال دعوت شد و در مسابقات گرجستان ایران توانست به نایب قهرمانی دست یابد افزود: تعدادی از بازیکنان تیم فوتسال بانوان ابهر نیز به لیگ برتر و لیگ دسته دو دعوت شده اند.

وی با بیان اینکه ما این پیروزی را مدیون همدلی و همیاری که کادر و اعضای تیم فوتسال باهم دارند می باشیم گفت: یکی از مشکلاتی که ما با آن مواجه هستیم وجود اسپانسر برای تیم است، با وجود اینکه شهرستان ابهر دارای واحدهای صنعتی زیادی می باشد ما به سختی توانستیم اسپانسر برای تیم پیدا کنیم بنابراین بدلیل هزینه های بالایی که تیم در لیگ دسته ۲ کشوری نیاز داشت ما توانستیم با سه اسپانسر بازی را پیگیری کنیم.

وی در پایان از رئیس تربیت بدنی و فرمانداری ابهر بابت رایزنی‌هایی که برای اسپانسر انجام داده اند و همینطور سه اسپانسری که از تیم فوتسال حمایت می‌کنند تشکر کردند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر