logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۰۴۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
کلنگ‌زنی بزرگترین پروژه شهر زنجان:

پروژه تقاطع‌های غیر همسطح بلوار شهیدان کریمی کلنگ‌زنی شد+عکس

پروژه-تقاطع‌های-غیر-همسطح-بلوار-شهیدان-کریمی-کلنگ‌زنی-شد+عکس
پروژه تقاطع‌های غیر همسطح بلوار شهیدان کریمی امروز سوم خرداد، کلنگ‌زنی شد.

به گزارش موج رسا; پروژه تقاطع‌های غیر همسطح بلوار شهیدان کریمی امروز سوم خرداد، کلنگ‌زنی شد. با بهره‌برداری از این تقاطع‌ها، تردد از میدان سپاه تا بهشت زهرا(س) روان خواهد شد.

این پروژه با مبلغ یک هزار میلیارد تومان با قرارگاه خاتم منعقد شده که ۹۰ میلیارد تومان از آن مربوط به ساماندهی زنجانرود است. محدوده پروژه غیر هم‌سطح شهیدان کریمی از سه‌راه امجدیه تا خروجی شهر زنجان(تقاطع ثمین) می‌باشد.

 شهردار زنجان در این مراسم اظهار داشت: این پروژه به لحاظ حجم ریالی هزار میلیارد تومان است و سه راه امجدیه تا خروجی شهر زنجان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

علیرضا فیروزفر با تشریح اقدامات انجام شده در شهرداری از سال ۱۴۰۰ تا کنون، گفت: سال گذشته یک سال پرتلاش را در مدیریت شهری زنجان پشت سر گذاشتیم و توانستیم رضایت نسبی مردم زنجان را کسب کنیم.

وی افزود: برای امسال هم اهداف متعددی را با راهبردهایی که اعضای شورای شهر در نظر گرفتند، شروع کردیم که یکی از این اهداف همین پروژه است که مسیر بلوار شهیدان کریمی را ساماندهی خواهد کرد.

شهردار زنجان با اشاره به وجود مشکلات ترافیکی در این منطقه، تصریح کرد: اجرای این پروژه موجب تسهیل تردد در این منطقه و رفع مشکلات عدیده آن خواهد شد.

فیروزفر به پروژه‌های توسعه غرب شهر زنجان اشاره کرد و افزود: فرودگاه، منطقه ویژه اقتصادی، مسکن ملی اقدام و دیگر پروژه های در دست اجرا در غرب شهر زنجان نیازمند تسهیل امر ترافیک در این منطقه است.

شهردار زنجان تسهیل امور ترافیک را یکی از خدمات مورد نیاز مردم شهر دانست و گفت: در این راستا هماهنگی های خوبی با قرارگاه خاتم انجام و پروژه مورد نظر به همراه چند پروژه دیگر شهر به این قرارگاه واگذار شده است.

وی به برخی دیگر از پروژه‌های در حال اجرا با همکاری قرارگاه خاتم اشاره کرد و افزود: اجرای بوستان شهر و ساماندهی زنجانرود از جمله پروژه های بزرگ در دست اجرا توسط قرارگاه خاتم در زنجان است که با اجرای آن مشکل بزرگ ورود فاضلاب به این منطقه حل می‌شود.

فیروزفر با ابراز امیدواری برای تسریع روند توسعه شهر زنجان ادامه داد مسئولان شهر زنجان به صورت شبانه روزی برای تحقق این امر تلاش  کنند.

استاندار زنجان نیز  در مراسم کلنگ زنی این پروژه افزود: این پروژه بخشی از پازل بزرگ توسعه غرب زنجان و در جهت برقراری ایجاد تعادل بین غرب و شرق زنجان است .

محسن افشارچی با بیان اینکه فرودگاه زنجان در غرب شهر واقع شده است، افزود: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، شرکت های دانش بنیان و تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در این منطقه قرار گرفته که ترددها را به مراتب افزایش خواهد داد.

وی با بیان اینکه با ایجاد کمربندی در این منطقه گره ترافیکی این منطقه برطرف خواهد شد، اظهار داشت: این اتفاق بسیار مهمی است و کلنگ پروژه به‌طور قطع آثار و نتایج مثبتی آن را در چند سال آینده نشان خواهد داد.

این مسئول با تقدیر از خدمات شهردار و شورای شهر زنجان مبنی بر رعایت استانداردها در قراردادهای شهری ابراز امیدواری کرد که همین روند فعلی نیز در دوره های بعدی ادامه یابد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با تسریع در پروژه های شهری شاهد پویایی روز افزون این شهر باشیم .

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر