logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۰۳۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
روابط عمومی دانشگاه زنجان در گفتگو با موج رسا:

اجرای طرح ترافیک در دانشگاه زنجان

اجرای-طرح-ترافیک-در-دانشگاه-زنجان-
طی حادثه تصادف شدید در دانشگاه زنجان که منجر به فوت خانم محدثه بختیاری دانشجوی ترم دو رشته علوم ورزشی شده تصمیماتی برای ساماندهی تردد خودرو ها داخل محوطه دانشگاه صورت گرفته است.

به گزارش موج رسا; با توجه به عدم وجود پارکینگ داخل محوطه دانشگاه زنجان اکثر دانشجویان با خودروهای شخصی داخل محوطه دانشگاه زنجان تردد می کنند.

با توجه به تردد روزانه 4 هزار خودرو شخصی داخل محوطه دانشگاه زنجان و ازدحام دانشجویان داخل محوطه و تردد خودروهای شخصی از طرف دیگر ترافیکی در محوطه دانشگاه ایجاد می‌شود.

12 اردیبهشت ماه طی تصادفی که در داخل محوطه دانشگاه زنجان اتفاق افتاد متاسفانه منجر به فوت یکی از دانشجویان رشته علوم ورزشی محدثه بختیای شد که برای جلوگیری از حوادث مشابه ریاست دانشگاه زنجان تصمیم بر راه اندازی طرح ساماندهی ترافیک داخل دانشکاه زنجان کرده است.

در این راستا علی سپهری روابط عمومی دانشگاه زنجان اظهار داشت: در پی حادثه که در محوطه دانشگاه زنجان اتفاق افتاد که متاسفانه منجر به فوت شد جلسات متعددی برای بهبود تردد در داخل دانشگاه زنجان برگزارشده است.

وی افزود: طرح ترافیک دانشگاه زنجان شامل پکیج می‌باشد که یک نمونه آن ممانعت از ورود خودروهای دانشجویان مقطع کارشناسی به داخل محوطه دانشگاه زنجان است.

روابط عمومی دانشگاه زنجان عنوان کرد: از تردد خودروهایی که شامل تایم کلاسی نبوده و به اصطلاح تایم خالی برای دانشجویان محسوب می‌شود جلوگیری به عمل خواهد آمد.

سپهری گفت: در کنار طرح ساماندهی طرح ترافیک در محوطه دانشگاه زنجان با سازمان شهرداری استان زنجان رای زنی‌هایی جهت افزایش اتوبوس به دانشگاه زنجان شده است و طرح ساماندهی ترافیک دانشگاه زنجان از شنبه 30 اردیبهشت ماه در دانشگاه زنجان اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: تعداد 12 اتوبوس اختصاص یافته جهت جا به جایی دانشجویان دانشگاه زنجان 10 مورد بود که در مجموع به 22 مورد افزایش یافت تا دانشجویان کمتر با وسیله نقیله شخصی در محوطه دانشگاه حاضر شوند.

روابط عمومی دانشگاه زنجان تصریح کرد: گشت موتوری داخل محوطه دانشگاه زنجان برای کنترل ترافیک و ممانعت از حرکات نمایشی در محوطه دانشگاه فعال خواهد بود تا از بروز حوادث ناگوار در محوطه دانشگاه جلوگیری شود.

سپهری افزود: طی رای زنی های انجام شده تا 6 ماه آینده پارکینگ‌هایی در دانشگاه زنجان احداث خواهد شد تا دانشجویان بتوانند از پارکینگ‌ها استفاده لازم را داشته باشند.

با توجه به حجم بالایی از تردد خودروهای شخصی در محوطه دانشگاه زنجان لازم است پارکینگی جهت هدایت و استقرار خودروهای در محوطه دانشگاه زنجان در نظر گرفته شود تا از بروز حوادث ناگوار در محوطه دانشگاه جلوگیری به عمل آید.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر