logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۰۲۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان خبر داد:

انعقاد قرارداد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی اجرای تقاطع‌های غیر همسطح شهر زنجان با قرارگاه خاتم‌الانبیا

انعقاد-قرارداد-۱۰۰۰-میلیارد-تومانی-اجرای-تقاطع‌های-غیر-همسطح-شهر-زنجان-با-قرارگاه-خاتم‌الانبیا
معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان گفت: قرار داد اصلاح هندسی و تقاطع غیر همسطح بلوار شهیدان کریمی و ساماندهی کانال زنجانرود با ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار منعقد می‌شود.

به گزارش موج رسا; امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان چندین مصوبه مورد بررسی قرار گرفت.

یکی از مهم‌ترین مصوبات مربوط به انعقاد قرار داد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای اصلاح هندسی و تقاطع غیر همسطح بلوار شهیدان کریمی و ساماندهی کانال زنجانرود بود که به تصویب رسید.

علیرضا انصاری، معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان در این جلسه اظهار داشت: سال گذشته مطالعات امور زیربنایی و مطالعات شهری از جمله مطالعه طرح ترافیک شهری انجام شد. با این وجود یکی از مطالعاتی که انجام شد موضوع ساماندهی مسیر آرامستان یا همان بلوار شهیدان کریمی بود که مطالعات و طراحی‌های اولیه در قالب ۷ سناریو انجام شد و در نهایت یکی از این طرح‌ها انتخاب و تایید شد.

 وی افزود: قرار داد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای اصلاح هندسی و تقاطع غیر همسطح بلوار شهیدان کریمی و ساماندهی کانال زنجانرود به صورت پروژه طرح و ساخت، برای مدت دو سال در قالب پروژه همکاری شهرداری زنجان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء منعقد شد.

معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان با بیان اینکه هماهنگی لازم در این خصوص انجام شده و در صورت تامین مالی از اواخر خرداد این پروژه آغاز خواهد شد گفت: مبلغ کل هزینه احداث تقاطع ها و طراحی و ساخت ۹۰۷ میلیارد تومان خواهد بود که در کنار طراحی و ساخت این پروژه، مبلغ ۹۰ میلیارد تومان نیز برای مهندسی و ساماندهی زنجانرود در همین قرارداد پیش بینی شده است و مجموعاً مبلغ این پروژه ۹۹۷ میلیارد تومان خواهد بود.

وی با بیان اینکه اصلاحات از خیابان سه راه امجدیه آغاز و خیابان‌های شهید مطهری، ۱۷ شهریور، شهید پیر محمدی و شهید موسوی را تحت تاثیر قرار خواهد داد گفت: با توجه به نیازی که از بلوار شهیدان کریمی به بلوار ۲۲ بهمن داریم و گردش به چپ‌هایی که آنجا اتفاق می‌افتد و پیک ترافیک شدید می‌توان گفت ترافیک آن منطقه با این اصلاح هندسی و تقاطع غیر همسطح برطرف خواهد شد.

انصاری گفت: تقاطع بعدی که دچار تغییرات خواهد شد میدان سپاه خواهد بود که از حالت میدان خارج و به صورت یک تقاطع همسطح و در کنارش یک پل جهتی مسیر بلوار شهیدان کریمی را به بلوار ۲۲بهمن متصل خواهد کرد و میدان مدیریت نیز به صورت تقاطع غیر همسطح زیرگذر مشابه تقاطع دادگستری و اتصال بلوار شهیدان کریمی به صورت زیرگذر و خیابان عاصم زنجانی به صورت روگذرخواهد بود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر