logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۰۲۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان:

کارت سوخت استفاده کنندگان از بارنامه و باربرگ ۲۰ درصد بیشتر شارژ می‌شود

کارت-سوخت-استفاده-کنندگان-از-بارنامه-و-باربرگ-۲۰-درصد-بیشتر-شارژ-می‌شود
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان گفت: کارت سوخت کامیون‌دارانی که در زمان حمل بار بارنامه و باربرگ دریافت می‌کنند ۲۰ درصد بیشتر شارژ می‌شود.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: شارژ نفتگاز کامیون‌ها در کل کشور مبتنی بر طرح پیمایش است بنابراین نفتگاز به شرطی در کارت سوخت شارژ می‌شود که بارنامه یا بار‌برگ اخذ شده باشد.

وی افزود: کامیون‌داران برای دریافت بارنامه باید به شرکت‌های حمل و نقل مراجعه کنند اما باربرگ از طریق گوشی همراه در همان محل حمل بار صادر می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان گفت: اگر رانندگان اقدام به دریافت بارنامه یا باربرگ کنند، سوخت به اندازه کافی در کارت شارژ می‌شود از سویی دیگر با این اقدام، ۱۵ الی ۲۰ درصد بیشتر از حد معمول نیز کارت شارژ خواهد شد و مطمئنا سوخت کم نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه کامیون‌ها در راستای دریافت سوخت دو دسته هستند اذعان کرد: کامیون‌های برون شهری تحت پوشش راهداری هستند و باید بارنامه دریافت کنند و اما کامیون‌های دورن شهری از طریق سامانه شهرداری و باربرگ کارت سوخت شارژ خواهد شد.

وی بیان کرد: اگر باربرگ و بارنامه هر روز در سیستم ثبت شود؛ سوخت به اندازه کافی شارژ خواهد شد و در پایان ماه حتی سوخت مازاد خواهند شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر