logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۰۲۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش جوانان استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

بهره‌برداری استادیوم 15 هزار نفری زیتون زنجان به 90 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

بهره‌برداری-استادیوم-15-هزار-نفری-زیتون-زنجان-به-90-میلیارد-تومان-اعتبار-نیاز-دارد
مدیرکل ورزش جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزشگاه 15 هزا نفری زیتون یک استادیوم فوتبال در حال ساخت است گفت: 90 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری از استادیوم 15 هزار نفری زیتون لازم است.

جواد بازرگان در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه در سال 84 عملیات کلنگ‌زنی ورزشگاه 15 هزار نفری زیتون انجام شده است اظهار کرد: متاسفانه با گذشت 17 سال ورزشگاه 15 هزار نفری زیتون به علت نبود اعتبارات کافی هنوز آماده بهره‌برداری نیست.

وی افزود: ورزشگاه 15 هزار نفری زیتون با گنجایش 15 هزار نفر تماشاگر در کنار مجموعه تفریحی گاوازنگ مستقر شده است که این استادیوم با بیش از 60 هزار متر مربع زیربنا یکی از پروژه‎های عمرانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است.

مدیرکل ورزش جوانان استان زنجان عنوان کرد: متاسفانه با گذشت زمان و بالا رفتن نرخ تورم در کشور و بالا بودن هزینه‌های ساخت و ساز به مشکلات عدم بهره‌برداری ورزشگاه 15 هزار نفری زیتون افزوده شده است.

بازرگان گفت: اعتبارات در نظر گرفته شده برای تکمیل این پروژه 5 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده که با توجه به نرخ تورم 90 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری از آن لازم است.

وی تصریح کرد: مکاتبه‌ای با شهرداری و شورای شهر زنجان در رابطه با استادیوم 15 هزار نفری زیتون انجام شده است و آمادگی لازم برای تحویل پروژه به دست دوستان شورا و شهرداری زنجان هستیم و روند کار به همان مقدار که اعتبار اختصاص یافته بود انجام شده است.

مدیرکل ورزش جوانان استان زنجان ابراز کرد: بهره‌برداری از ورزشگاه 15 هزار نفری زیتون مستلزم اعتبار است و لازم به ذکر است 85 درصد پروژه پیشرفت فیزیکی داشته است و تغییر پیمانکاران در کاهش روند پروژه تاثیرگذار بوده است.

بازرگان گفت: اداره کل ورزش جوانان استان زنجان نقشی در کارکرد پیمانکار ندارد و همه اقدامات لازم زیر نظر شرکت توسعه بوده و نقش اداره کل در این پروژه فقط به عنوان دستگاه بهره‌بردار است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر