logo
امروز : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۰۲۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار ابهر در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

برگشت ۳ کارگاه تولیدی به چرخه تولید در ابهر

برگشت-۳-کارگاه-تولیدی-به-چرخه-تولید-در-ابهر
فرماندار ابهر با بیان اینکه سال گذشته ۱۵ کارگاه تولید راکد در شهرستان ابهر وجود داشت، گفت: با پیگیری های انجام شده ۳ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشت.

احمد ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به شعار سال، ابراز کرد: در راستای اجرای شعار "مهار تـورم، افزایش تولید" به صورت هفتگی از صنایع شهرستان بازدید و مشکلات صنایع به صورت موردی پیگیری می‌شود. 

وی با بیان اینکه فرمانداری بـه صـورت جـهادی و جـدی پیگیر بازگردانی کارگاه های راکد به چرخه تولید هستیم، اظهار کرد: از بین ۱۵ کارگاه تولیدی راکد در شهرستان ابهر ۳ کارگاه تولیدی در سال گذشته با اقدامات جهادی صورت گرفته به چرخه تولید بازگشت. 

فرماندار ابهر با اشاره به برگزاری جلسات رفع موانع تولید شهرستان با حضور صاحبان صنایع، تصریح کرد: مشکلات صنایع در این جلسه مطرح و اقدامات لازم جهت رفع موانع تولید انجام می‌شود. 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده جهت رفع موانع تولید، تصریح کرد: یکی از مهم ترین اقدامات انجام شده برای رفع موانع تولید در شهرستان، جذب سرمایه‌گذار از سطح کشور برای سرمایه گذاری در واحد های صنعتی است. 

ذوالقدر بیان اینکه تقویت صادرات یکی از اقدامات فرمانداری برای حمایت از تولید است، ادامه داد: رفع موانع صادرات واحد های صنعتی یکی از اقدامات تاثیر گذار در حوزه حمایت از تولید در شهرستان بوده است. 

وی با اشاره به اعطای تسهیلات از محل منابع تبصره ۱۶ به واحد های تولیدی، افزود: علاوه بر اعطای تسهیلات از محل منابع تبصره ۱۶، رایزنی جهت اعطای تسهیلات از محل اعتبارات بنیاد برکت انجام شده است. 

فرماندار ابهر با اشاره احداث بزرگترین گلخانه آسیا در شهرستان ابهر، خاطر نشان کرد: برای حمایت از این واحد تولید ۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر