logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۰۲۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس مذهبی در گفتگو با موج‌رسا عنوان کرد:

لزوم برخورد آنی و مقتدرانه با عوامل شهادت شهید الداغی

لزوم-برخورد-آنی-و-مقتدرانه-با-عوامل-شهادت-شهید-الداغی
کارشناس مذهبی با تاکید بر ضرورت برخورد آنی با بانیان شهادت شهید الداغی، گفت: برای صیانت از حقوق شهروندی در اجتماع و مطالبه خون به ناحق ریخته این شهید باید بانیان این امر به اشد مجازات برسند.

فاطمه حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه جامعه در بروز و شکل‌گیری برخی رفتارهای نامطلوب اثر دارد، اظهار داشت: در صورتی که جامعه به هنجارهای اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی نظم و ثبات ببخشد؛ جرایم خشونت‌آمیز و بذهکاری کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به تأثیر خانواده در پرورش عناصری مانند جنایات اخیر سبزه‌وار، افزود: والدین و افراد جامعه نیز در این بین مقصر هستند که گاهی تأثیرگذار بوده و نسبت به مسائل دینی حساسیتی نشان نمی‌دهند.

کارشناس مذهبی با بیان اینکه وقتی جامعه مطالبه نداشته باشد و واجب الهی و امربه‌معروف و نهی از منکر را فراموش کند شاهد بروز چنین جنایاتی خواهیم بود، گفت: لازم است چنین حساسیتی در جامعه ایجاد شود.

وی با تاکید بر ضرورت برخورد آنی با بانیان شهادت شهید الداغی، افزود: برای صیانت از حقوق شهروندی در اجتماع و مطالبه خون به ناحق ریخته این شهید باید بانیان این امر به اشد مجازات برسند.

کارشناس مذهبی گفت: به اشد مجازات رسیدن بانیان شهید الداغی سبب می‌شود تا عوامل نفوذی دشمن در داخل کشور و سرویس‌های جاسوسی بیگانه دیگر جرأت و فرصت این اعمال ننگین و مجرمانه را پیدا نکنند.

وی در خصوص سکوت سلبریتی‌ها در وقایعی مانند شهادت شهید الداغی، اذعان کرد: این سکوت به دلیل منفعت جویی و رفاه طلبی برخی سلبریتی‌ها است.

حسینی با بیان اینکه برخی سلبریتی‌ها به دنبال منافعی همانند گرفتن ویزا، سوابق، با وعده و وعید کشورهای بیگانه و غربی هستند، گفت: به همین دلیل در برابر جریانات مانند شهادت شهید الداغی، که به نفع دشمن نیست سکوت اختیار می‌کنند.

وی با بیان اینکه هرچند هنرمندان و ورزشکاران بزرگی که با بصیرت و تقوا در میدان هستند و در امورات مهم و حیاتی به حق، موضع‌گیری می‌کنند، تاکید کرد: همه سلبریتی‌ها و هنرمندان در مقابل چنین وقایعی سکوت نمی‌کنند. 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر