15 هزار نفر از مشاوره رایگان مرکز بهزیستی استان زنجان بهرهمند شدند
شهناز آقاخانی در گفتوگو با موج رسا; با بیان اینکه هر فردی برای بهتر زیستن و غلبه بر مشکلات متعدد نیازمند آگاهی است اظهار کرد: مشاوره بهترین راهبرد در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی است.
وی افزود: در این راستا اداره بهزیستی استان زنجان اهداف پیشگیرانهای در ارتقاع سطح سلامت روان آحاد جامعه در سطح استان جهت دسترسی آسان مردم به خدمات مشاورهای انجام داده است.
سرپرست معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان زنجان عنوان کرد: برای بهرهمندی مناسب از ظرفیتهای تخصصی موجود در سطح استان زنجان مرکز بهزیستی استان اقدام به گسترش و حمایت از مرکز مشاوره کرده است.
آقاخانی ابراز کرد: یکی از خطهای مرکز مشاوره اداره بهزیستی استان زنجان خط 1480 یا صدای مشاوره میباشد که به صورت رایگان در سراسر استان از ساعت 8 صبح تا ساعت 20 شب آماده ارائه خدمات مشاورهای به همشهریان میباشد.
وی افزود: عموم مردم در زمینه های مختلف مشکلات فردی، خانوادگی، کودک، نوجوان، تحصیل، تربیتی و شغلی هر سوال یا مشاورهای لازم داشته باشند میتوانند با کار شناسان مربوطه گفتگو داشته باشند.
سرپرست معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: از اهداف اصلی مرکز مشاوره تلفنی ارتقا سطح سلامت روان افراد جامعه و ارائه راهکارهای مناسب برای رو یا رویی با مشکلات میباشد.
آقاخانی گفت: دسترسی از هر نقطه استان زنجان حتی روستاها با خطوط 1480مرکز مشاوره بهزیستی برای ارائه خدمات مشاورهای ممکن و در دسترس عموم مردم است.
وی تاکید کرد: انجام مشاورههای فردی، کودک و نوجوان، طلاق که نیاز به خدمات مشاورهای مرکز بهزیستی باشد به افراد معرفی و ارائه خدمات انجام میگیرد.
سرپرست معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان زنجان اذعان کرد: 15 هزار تماس تلفنی موفق جهت مشاوره و ارائه راهکار به افراد در مرکز خدمات بهزیستی استان زنجان شکل گرفته است.
آقاخانی تاکید کرد: بیشترین تماسهای دریافتی و مشاورههای انجام شده در مرکز خدمات بهزیستی استان زنجان در رابطه با مشکلات مربوط به همسر، والدین، کودک و مشکلات فردی گزارش شده است.
انتهای خبر/