logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۰۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبرداد

جریمه بیش از 1.7 میلیارد ریالی آهن فروش به اتهام گرانفروشی در زنجان

جریمه-بیش-از-1.7-میلیارد-ریالی-آهن-فروش-به-اتهام-گرانفروشی-در-زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به جریمه آهن فروش به دلیل تخلف در زنجان گفت: این آهن فروش به اتهام گرانفروشی در زنجان بیش از 1.7 میلیارد ریال جریمه شد.

مرتضی ممیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; از تعزیر 2میلیارد و 616 میلیون ریالی آهن فروش متخلف در زنجان خبرداد و اظهار کرد: پرونده متخلف با جدیت بررسی و پس از سیر مراحل قانونی حکم مقتضی صادر شده است.

وی تصریح کرد: حسب دریافت شکایات مردمی مبنی بر ارتکاب تخلفات متعدد از سوی یک واحد آهن فروش در زنجان‌، پرونده‌ای در شعبه هیئت رسیدگی به تخلفات صنفی اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: با اخذ گزارشات کارشناسی در این زمینه مشخص شد، واحد متخلف اقدام به فروش بیش از 91 تن آهن به قیمت بیش از قیمت مصوب کرده و تخلف گرانفروشی واحد مذکور محرز شده است.

وی با اشاره به میزان تخلفات این واحد صنفی در زنجان گفت: میزان تخلف بر اساس اعلام گزارش کارشناسان 870 میلیون ریال بوده است.

ممیزی خاطر نشان کرد: بر این اساس پس از تشکیل جلسات رسیدگی با حضور شاکی پرونده و متهم‌، طبق رأی صادره‌، واحد متخلف گرانفروش‌، علاوه بر پرداخت مبلغ 872 میلیون ریال در حق شاکی پرونده‌، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان یک میلیارد و 744 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر