logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۰۰۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل آب و فاضلاب استان زنجان:

پروژه آبرسانی به مناطق محروم با پیشرفت 94درصدی روبرو است

پروژه-آبرسانی-به-مناطق-محروم-با-پیشرفت-94درصدی-روبرو-است
مدیر عامل آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه بخشی از تهیه آب مربوط به پروژه بسیج سازندگی بر عهده سازمان آب و فاضلاب استان زنجان است گفت: در پروژه آبرسانی به مناطق محروم طرح مذکوربا پیشرفت 94 درصدی روبرو است.

به گزارش موج رسا; علیرضا جز قاسمی در جلسه بسیج سازندگی با بیان اینکه طرح قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و تلاش‌هایی که در این باب انجام گرفته شده مثمر ثمر بوده است اظهار کرد: قرارداد اولیه با بسیج سازندگی به مبلغ 378 میلیارد تومان قید شده است که برای خدمات آبرسانی به 57 روستا در نظر گرفته شده است.

وی گفت: با توجه به وضعیت خشکسالی که چند سالی استان با آن روبرو است سازمان آب و فاضلاب استان تمام فعالیت‌های لازم موقت را جهت پروژه آب پایدارانجام داد تا تعیین آب پایدار در مناطق محروم صورت گیرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه پروژه‌های اولیه محرومیت‌زدایی در شهرستان‌های استان انجام شده است تاکید کرد : این پروژه در شهرستان‌های طارم، ایجرود و بخشی از ماهنشان روستای پری به انجام رسیده تا روستاهای محروم از نعمت آب پایدار برخوردار شوند.

وی افزود: در راستای پروژه آبرسانی به مناطق محروم 80 کیلومتر لوله گذاری انجام شده که 2 هزارو 350 متر مکعب از آن در حال اجرا می‌باشد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر