logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۹۸۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خبرداد

راه‌اندازی بازارچه‌های میوه‌وتره بار در زنجان به منظور کنترل تورم

راه‌اندازی-بازارچه‌های-میوه‌وتره-بار-در-زنجان-به-منظور-کنترل-تورم
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شورا؛ در راستای تحقق شعار سال به سهم خود عمل خواهد کرد، گفت: با ایجاد بازارچه‌های میوه و تره‌بار در زنجان، اقدام موثری در مهار تورم این بخش انجام خواهد شد.

به گزارش موج رسا; مجید ناصحی مقدم امروز در اولین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان ضمن تسلیت شهادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: آغاز امسال با ماه مبارک رمضان همزمان شده و امیدوارم در شب قدر بهترین تقدیرات برای مردم کشورمان رقم بخورد.

وی با بیان که ملت اسلام نمی‌تواند در مقابل ظلم صهیونیست‌ها بی‌تفاوت بماند و ساکت باشند، افزود: در روز قدس تمام آزادگان جهان اتفاق نظر دارند که سرزمین فلسطین باید از ظالمان و غاصبان پس گرفته شود و مردم فلسطین حق دارند، سرزمین خود را پس بگیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با دعوت از مردم خواست با حضور پرشور خود در دفاع از یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی که آزادسازی قدس است، قدم بردارند.

وی در ادامه با بیان اینکه شورا نیز در راستای تحقق شعار سال که مهار تورم و رشد تولید است به سهم خود عمل خواهد کرد، گفت: در این راستا با ایجاد بازارچه‌های میوه و تره‌بار در مهار تورم این بخش پیش خواهیم رفت امیدواریم بتوانیم بخش کوچکی از وظیفه خود را انجام دهیم.

ناصحی‌مقدم با بیان اینکه در تولید محلول یخ‌زدا طبق شعار سال گذشته از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها استفاده شد، گفت: امسال نیز مطابق با شعار سال پیش خواهیم رفت.

وی در ادامه در خصوص کاربرد تابلو‌ها در سطح شهر، گفت: سازمان سیما منظر موظف به جمع‌آوری تابلو‌هایی است که به صورت غیر قانونی نصب می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد: مطابق با قوانین سیما منظر شهری باید تابلو‌ها نصب شود و شهروندان مجاز نیستند هر تابلو با هر شکل و اندازه‌ای را نصب نمایند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر