logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۹۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

ایجاد بیش از 2000 شغل برای مددجویان کمیته امداد استان زنجان/ به دنبال توانمندسازی مددجویان هستیم

-ایجاد-بیش-از-2000-شغل-برای-مددجویان-کمیته-امداد-استان-زنجان-به-دنبال-توانمندسازی-مددجویان-هستیم

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:2 هزارو 248 اشتغال در سال گذشته برای مدد جویان تحت حمایت کمیته امداد ایجاد شده است.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری امروز در در جشنواره الگو های برتر تدریس فنی و حرفه ای استان زنجان با بیان اینکه این جشنواره با یک الگوی برتر انفاق و احسان  و رسیدگی به ایتام را پیوند داده است، اظهار کرد: کمیته امداد به نیابت از ولی کار هایی همچون رسیدگی به نیازمندان، جمع آوری زکات را انجام می دهد.

وی به حوزه مهارت آموزی در کمیته امداد اشاره کرد و افزود: آموزش کار آفرینی و آموزش مهارتهای شغلی بدر کمیته امداد دنبال می‌شود و ما به جای ماهی داده ماهگیری را آموزش می‌دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال 7 هزار حامی برای کمک به ایتام و نیازمندان در استان زنجان ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: کمک به فقرا خط اهل بیت است.

صفری با اشاره به اینکه 2 هزار و 248 اشتغال در سال گذشته برای مدد جویان تحت حمایت کمیته امداد ایجاد شده است، ابراز کرد: 6 هزار و 300آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای  در سطح استان زنجان برای مددجویان کمیته امداد انجام شده است.

وی با بیان اینکه سالانه 10 درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خودکفا می‌شوند، عنوان کرد: امروزه کمیته امداد کارآفرین شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: مهارت آموزی، آموزش کارآفرینی و ایجاد مشاغل خانگی خدماتی است که در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ارائه می شود.

صفری با بیان اینکه به سمت توانمندسازی مددجویان حرکت کرده‌ایم، اظهار کرد: امروزه کمیته امداد به شمت کارآفریتی و ایجاد اشتغال حرکت می‌کند.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر