logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۹۸۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره اموال تملیکی استان زنجان:

حکم برائت برای 482 میلیارد ریال از کالاهای اداره اموال تملیکی استان زنجان صادر شد

حکم-برائت-برای-482-میلیارد-ریال-از-کالاهای-اداره-اموال-تملیکی-استان-زنجان-صادر-شد
رئیس اداره اموال تملیکی استان زنجان با بیان اینکه در سال 1401 اقدامات زیادی درباره کالاهای موجود در اداره اموال تملیکی انجام شده است گفت: در این راستا سال گذشته حکم برائت برای 482 میلیارد ریال از کالاهای اداره اموال تملیکی استان زنجان صادر شد.

غلامحسین مهری در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به عمکرد 12 ماه سال گذشته در رابطه با فروش کالاهای تملیکی در استان زنجان اظهار کرد: 246 میلیارد و 300 میلیون ریال کالای منقول در 12 ماه سال گذشته توسط اداره اموال تملیکی اقدام شده است.

وی افزود: در مرکز اموال تملیکی استان زنجان در رابطه با فروش اموال غیرمنقول بیشترین فروش مربوط به بخش املاک می‌باشد که در سال گذشته 11 میلیارد و 100 میلیون ریال گزارش شده است.

رئیس اداره اموال تملیکی استان زنجان عنوان کرد: در سال 1401 در رابطه با فروش ملک‌ها سازمان اجرای احکام اسلامی خود بر این امر نظارت و دخالت داشتند و اقدام به فروش ملک‌های مربوطه کردند.

مهری ادامه داد: کالاهای موجود در اداره اموال تملیکی دارای شرایط نگهداری مساوی هستند که نسبت به سال گذشته این مرکز شاهد رشد 15 درصدی از افزایش فروش کالاهای منقول‌دار شده است. 

رئیس اداره اموال تملیکی استان زنجان ابراز کرد: مهمترین اقدامات سازمان اموال تملیکی سازماندهی انبار استان می‌باشد که با توجه به بازدیدهای انجام گرفته توسط سازمان نظارت کشور جز برترین انبارها در سطح کشور است.

وی گفت: در این راستا سالی که گذشت 4 جلسه عملیات انهدام کالای غیر قابل مصرف در استان اعم از خوراکی، آشامیدنی و سایر کالای غیر قابل مصرف انجام گرفت که این عملیات به وزن 31 تن و با ارزش 54 میلیارد ریال انجام شده است.

رئیس اداره اموال تملیکی استان زنجان اذعان کرد: انهدام پروژه‌های محصولات قاچاق که در سال گذشته در دستور کار بود با نظارت‌های دقیق از ارگان‌های مربوطه انجام گرفته است.

وی گفت: شایان ذکر است تعداد پرونده‌های رسیدگی شده در بخش‌های مختلف اداره اموال تملیکی سال گذشته بدین شرح است 571 فقره کالای قاچاق به ارزش 950 میلیارد ریال،  152 فقره پرونده قضایی، 25 فقره کالای متروکه و 591 تعداد قیضه انبار رسیدگی شده است.

وی گفت: در رابطه با مزایده‌هایی که زیر نظر اداره اموال تملیکی شکل گرفته می‌توان به مزایده‌های الکترونیکی اشاره کرد اولین حراج 1402 در تاریخ 16 اردیبهشت اعلام شده که از 20 فروردین ماه زمانبندی مزایده از طریق سازمان مرکزی تصویب و اعلام شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر