logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۹۷۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در گفت و گو با موج‌رسا خبرداد:

چاپ 60 عنوان کتاب از خاطرات رزمندگان و خانواده شهدا

چاپ-60-عنوان-کتاب-از-خاطرات-رزمندگان-و-خانواده-شهدا
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های ویژه از طریق تلویزیون در غالب مناسبت‌ها، هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و دیدار با خانواده شهدا پخش می‌شود گفت: سالانه 60 عنوان کتاب از خاطرات رزمندگان و خانواده شهدا در استان زنجان شکل گرفته است.

سید شمس‌الدین موسوی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه ارتباط با خانواده شهدا، ایثارگران و مستضعفان در دستور کار است اظهار کرد: تمامی نیروهای مسلح لشگری و کشوری دیدار با خانواده شهدا از طریق بنیاد شهید ادارات و سازمان‌ها در عنوان طرح سپاس با خانواده شهدا در ارتباط هسنتد.

وی افزود: طرح دیگر به عنوان طرح یاد یاران که سازمان بسیج و سپاه در ارتباط هستند و بخشی از فعالیت‌های مربوطه را اداره کل حفظ ارزش‌های اسلامی استان زنجان بر عهده دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان عنوان کرد: هر ساله دیدار با خانواده شهدا در دستور کار است که مجموع 3 هزار خانواده شهید در استان ساکن هستند.

وی اشاره کرد: با توجه به ابلاغیه‌ای که سالانه یک میلیون نفر از سطح کشور از ایثارگران، رزمندگان و آزادگان در غالب دیدار انجام می‌گیرد که بر اساس رزمندگان هر استان این میزان متغییر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان ابراز کرد: قریب به 10 هزار نفر از خانواده شهدا و رزمندگان دیدار انجام شده که این آمار از کل استان زنجان است و دیدار با خانواده عزیز شهدا و رزمندگان امری مهم پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس می‌باشد.

وی گفت: اداره  کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان وظیفه کلی در غالب تولیدات رسانه ای دارد که از جمله این موارد ساخت و پخش فیلم‌های مستند و کتاب در این زمینه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان اذعان کرد: این اداره سالانه 60 عنوان کتاب از خاطرات رزمندگان و خانواده شهدا به چاپ رسانده است.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر