logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۹۷۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیات فوتبال استان زنجان:

فوتسال زنجان از اسپانسر و حامی مالی قوی بی‌بهره است

فوتسال-زنجان-از-اسپانسر-و-حامی-مالی-قوی-بی‌بهره-است
رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه حضور شرکت‌ها در مسابقات فوتسال جام مبارک رمضان می‌تواند انگیزه‌ای برای اسپانسری باشگاه‌ها باشد گفت: ورزش فوتسال نیاز به اسپانسری شرکت‌های خصوصی و دولتی دارد.

نادر بلباسی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه در  این دوره هشت شرکت اعلام آمادگی کرد‌ه‌اند اظهار کرد: از 17فروردین مسابقات فوتسال در استان با دعوت از شرکت ها شروع خواهد شد.

وی افزود: حضور تیم‌های شرکتی بخش خصوصی و دولتی برای جامعه ورزش از لحاظ سلامتی و شادابی و همچنین انگیز‌ه‌ای برای اسپانسری و حمایت مالی حائز اهمیت است.

رئیس هیات فوتبال استان زنجان عنوان کرد: اگر از ورزش استان در هر زمینه‌ای اسپانسرهای مختلف حمایت مالی کنند شاهد پیشرفت روز افزون در رشته پر طرفدار فوتبال و فوتسال خواهیم بود.

وی اشاره کرد: برنامه‌ای که هیئت فوتبال برای بعد از ماه مبارک رمضان در نظر گرفته مسابقات جام فوتسال جوانان بوده که با حضور بازیکنان متولدین سالهای ۸۰_۸۴ در اردیبهشت ماه به صورت آزاد برگزار خواهد شد.

رئیس هیات فوتبال استان زنجان اذعان کرد: هدف از این طرح استعدادیابی جوانان استان وحضور در انتخابی تیم‌های ملی و لیک‌ها بالاتر می‌باشد.

وی تاکید کرد: سال گذشته در سطح کشور مسابقات فوتسال در جزیره کیش انجام شد که خوشبختانه شاهد یک نفر انتخابی از استان بودیم.

رئیس هیات فوتبال استان زنجان عنوان کرد: فوتسال استان زنجان چه در سطح بانوان و چه در سطح آقایان در سال گذشته رضایت بخش بوده و داوری فوتسال نیز در سطح کشور رو به رشد است.

وی افزود: در بخش داوری علی احمدی توانست به درجه داوری بین‌المللی نایل بیاید که در توسعه و رشد داوری استان تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان تاکید کرد: جا دارد از شهردار و اعضای محترم شورای شهرمان بابت حمایت از باشگاه اسپیناس در لیگ یک کشوری تشکر و قدردانی گردد اما امیدواریم که از باشگاه‌های دیگر نیز حمایت شود.

بلباسی‌ افزود: امیدواریم در سال جدید انتظار می‌رود شرکت‌های خصوصی و دولتی نیز از فوتبال وفوتسال حمایت مالی پایدار داشته باشند و ما اهالی فوتبال درخواست داریم که مسئولان ارشد استانی از جمله استاندار و نماینده‌های و رئیس صنعت و معدن نیز جامعه فوتبال و فوتسال ما را همراهی نمایند.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر