logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۹۶۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان در گفت‌و‌گو با موج‌رسا:

خودروهایی که 2 تخلف همزمان داشته باشند 72 ساعت راهی پارکینگ می‌شود

خودروهایی-که-2-تخلف-همزمان-داشته-باشند-72-ساعت-راهی-پارکینگ-می‌شود
رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان با بیان اینکه هر گونه تخلف و عدم رعایت قوانین رانندگی جز خطوط قرمز پلیس محسوب شده و عدم توجه به آن باعث بروز حوادث ناگوار می‌شود گفت: از خودروهایی که 2 جریمه همزمان ثبت شده باشد خودرو 72 ساعت توقیف و راهی پارکینگ می‌شود.

مرتضی محمدی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه طرح پلیس اهور از 24 اسفند ماه شروع شده و تا 16 فروردین ماه ادامه دارد اظهار کرد: همه عوامل و نیروهای پلیس راهور در نقاط حادثه‌خیز که قبلا شناسایی شده است مستقر هستند و فعالیت می‌کنند.

وی افزود:  29 اسفند ماه شاهد ترافیک سنگین در معابر شهر از جمله هسته مرکزی و کمربندهای شمالی و جنوبی استان بودیم که از اول فروردین سال جاری این ترافیک‌ها آرام و روان شده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان عنوان کرد:  آمار تصادفات نسبت به سال گذشته تقریبا مساوی است ولی تصادفاتی که منجر به خسارت شود 10 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: پلیس راهور برای تشویق رانندگان و سرنشینان خودرو جهت استفاده از کمربند ایمنی در مسیر‌ها به خصوص مسیرهای حادثه‌خیز اقدام به پخش بسته‌های آموزشی میان رانندگان کرده است.

رئیس پلیس راهو شهرستان اذعان کرد: رانندگانی که هیچ گونه تخلفی در  گواهینامه یا شماره خودرو ثبت نشد باشد مشمول جایزه هستند و از ایشان جهت رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی در طول مسیر جوایزی اهدا می‌شود.

وی افزود: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، بستن کمربند ایمنی در کلیه مسیرها و عدم استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی توصیه‌ای که پلیس راهو از کلیه رانندگان برای حفظ جان خود و دیگران در مسیرها دارد.

رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان ابراز کرد: بستن کمربند ایمنی برای کلیه مسیرها، اتخاذ از سرعت مطمئنه، رعایت سرعت مجاز در جاده‌ها و خیابان‌ها و معابر درون شهری برای داشتن سفری ایمن لازم و ضروری است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر