logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۹۴۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

جذب گردشگر در استان زنجان با آب و جاروی شهر اتفاق نمی‌افتد

جذب-گردشگر-در-استان-زنجان-با-آب-و-جاروی-شهر-اتفاق-نمی‌افتد
استاندار زنجان با اذعان به اینکه با آب و جاروی شهر نمی‌شود جذب گردشگر داشت، گفت: برای جذب گردشگر باید در کنار تکمیل زیر ساخت‌ها، داشته‌های استان به گردشگران نشان داده شود.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی استاندار زنجان امروز در جلسه ستاد خدمات سفر استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ولیعصر(عج) اظهار داشت: از خبرنگاران درخواست می‌شود تا مطالباتی که در این جلسه از اداره میراث فرهنگی وجود دارد را پیگیر باشند، بنابراین تاکید می‌شود تا میراث فرهنگی تمام امور مطالبه شده را به سرانجام برساند.

وی با بیان اینکه ما از تمام دستگاه‌ها برنامه خواسته‌ایم افزود: باید هفته آینده این برنامه‌ها تکمیل شوند و در اختیار رسانه‌ها قرار گیرند.

استاندار زنجان تاکید کرد: میراث فرهنگی زنجان باید یک تیزر ملی از زنجان میزبان مهربان تولید کند تا ظرفیت‌های زنجان به لحاظ گردشگری و صنایع دستی به خوبی شناسانده شود.

وی با اذعان به اینکه با آب و جارو شهر نمی‌شود جذب گردشگر داشت، تصریح کرد: باید داشته‌های استان نشان داده شود و در کنار این امر باید زیر ساخت‌ها تکمیل شود تا سبب جذب گردشگر شود.

افشارچی با اشاره به اینکه برخی زیبایی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری موجود در استان اصلا معرفی نشده است، خاطر نشان کرد: باید برخی زیرساخت‌ها تکمیل و درست شود و در این راستا تاکید می‌کنم ورودی کتله خور درست شود.

وی با بیان اینکه سال بعد باید دو مجوز هتل داده شده باشد و یکی از هتل‌ها آغاز به کار کرده باشد گفت: در سطح استان باید تکثر بوم‌گردی وجود داشته باشد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید تبلیغات محیطی در تمام شهرستان‌ها بالاتر رود، خاطر نشان کرد: ظرفیت‌های گردشگری استان نیازمند تبلیغات محیطی است.

وی با اشاره به اینکه پایانه صادراتی باید برای استان ثروت آفرین باشد، تصریح کرد: باید در این پایانه با غرفه مخصوص زیتون، روغن زیتون وجود داشته باشد تا مسافران عبوری را راغب برای خرید نماید.

افشارچی با اشاره به اینکه شهرک ظریفان در دست اجرا قرار دارد باید به اتمام برسد بیان کرد: سال آینده تمام این مسائل را از مسئولان خواهیم خواست.

وی با اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان گفت: باید به برخی از موضوعات همچون تغذیه سالم حساس بود.

افشارچی با بیان اینکه امسال انتظارتمان از شهرداری بیستر است گفت: باید ورودی شهر تحت نظارت دقیق‌تر قرار گیرد.

وی بیان اینکه فاز دو سبزه‌میدان به احتمال ۹۹ درصد در سال آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد، گفت: مرکز شهر زنجان باید یک سایت گردشگر پذیر بزرگ شود چراکه با وجود بازار زنجان، موزه مردان نمکی، پروژه سبزه‌میدان، حسینه اعظم، رخشتویخانه این امر امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر