logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۹۳۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شهری شورای شهر زنجان مطرح کرد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی هسته مرکزی شهر زنجان

اعمال-محدودیت‌های-ترافیکی-هسته-مرکزی-شهر-زنجان
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شهری شورای شهر زنجان گفت: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۷ روز گذشته تا ساعت ۲۰ در شهر زنجان اعمال می‌شود.

به گزارش موج رسا; سعید نجفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیشنهاد پلیس راهور برای ایجاد محدودیت ترافیکی در شهر، جلسه‌ای در شورای شهر تشکیل شد و پس از بررسی‌ها، به شورای ترافیک استان در راستای اجرا، ارجاع داده شد.

وی با بیان اینکه طرح مذکور تصویب شد، افزود: ترافیک شهری شهرداری با امکاناتی که در اختیار دارد در ماه پایانی سال هیچ خدماتی را از شهروندان دریغ نخواهد کرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شهری، شورای شهر زنجان گفت: با اجرای طرح ترافیک تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها بیشتر در مرکز شهر فعال خواهند بود و خط ویژه با سهولت بیشتر کار خود را ادامه خواهد داد و مردم با فراغت بیشتر خرید خود را انجام خواهند داد با این محدودیت حجم ترافیک در هسته مرکزی شهر کاسته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ طرح محدودیت ترافیک در شهر زنجان ادامه‌دار خواهد بود، گفت: کوچه‌ها باز و قابل استفاده خواهد بود اما با اعمال این محدودیت ترافیک، اوج ترافیک که در ایام پایانی سال در شهر وجود دارد کاسته می‌شود.

نجفی بیان کرد: این محدودیت ترافیکی که از امروز تا پایان اسفند اجرا می‌شود یک رزمایش خواهد بود تا بتوانیم در سال ۱۴۰۲ با یک برنامه‌ریزی منسجم این اقدام را با طرح مناسبی با احصا نقاط ضعف و قوت انجام دهیم.

وی در خصوص طرح هوشمندسازی در شهر نیز بیان کرد: امکانات هوشمندسازی به طور کامل در شهر تامین نشده است و در سال ۱۴۰۲ کاستی‌ها مرتفع خواهد شد.

در این طرح تردد خودروهای شخصی از ابتدای خیابان سعدی شمالی تا میدان انقلاب، خیابان بهار، تقاطع دروازه ارک به سمت خیابان سعدی، پیاده راه سبزه میدان و صدر جهان بسته می‌شود. 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر