logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۹۲۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار شهرستان خدابنده در گفت‌و‌گو با موج‌رسا:

۳۸ مدرسه تخریبی شهرستان خدابنده در حال نوسازی است

۳۸-مدرسه-تخریبی-شهرستان-خدابنده-در-حال-نوسازی-است
فرماندار شهرستان خدابنده گفت: امسال در توافق اولیه از دو محل؛ ظرفیت خیران و نوسازی مدارس، برای بهبود شرایط این مدرسه‌ها اعتبار در نظر گرفته شد به طوری که عملیات اجرایی ۳۸ مدرسه امسال آغاز شده و اکثرا تا حال حاضر تا زیر سقف پیش رفته است.

جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه ۴۳ مدرسه تخریبی در سطح شهرستان خدابنده شناسایی شده است، اظهار داشت: امسال در توافق اولیه از دو محل؛ ظرفیت خیران و نوسازی مدارس، برای بهبود شرایط این مدرسه‌ها اعتبار در نظر گرفته شد به طوری که عملیات اجرایی ۳۸ مدرسه امسال آغاز شده و اکثرا تا حال حاضر تا زیر سقف پیش رفته است.

فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه برای ۳۸ مدرسه مذکور، ۲۰۰ میلیارد اعتبار در نظر گرفته شده بود افزود: ۶۰ میلیارد تومان از اعتبار توسط خیران مدرسه‌ساز شهرستان و بقیه توسط سازمان نوسازی تقبل شده است.

فرماندار شهرستان خدابنده گفت: ۱۹ واحد مدرسه در بخش مرکزی، ۹ واحد در سجاسرود، ۵ واحد در افشار و ۵ واحد در بخش زرین رود نوسازی خواهند شد.

تاراسی با اشاره به اینکه در راستای سرمایه‌گذاری در شهرستان در سال جاری ستاد جذب سرمایه‌گذاری تشکیل شد، گفت: تعداد ۹۱۲ طرح مورد بررسی قرار گرفته است که از این طر‌ح‌ها ۲۱۲ طرح به طور کامل بررسی، ۱۱۳ طرح موفق به اخذ مجوز شده است. ۲۹ طرح در مرحله صدور مجوز نهایی قرار داشته و ۴۱ طرح نیز در مرحله استعلامات قرار دارد با این وجود ۲۱ طرح نیز به دلایلی رد شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر