logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۹۲۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
راهپیمایی ۲۲ بهمن باطل‌السحر خواب‌های دشمنان؛

غوغای مردم استان زنجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

غوغای-مردم-استان-زنجان-در-راهپیمایی-۲۲-بهمن-چهل-و-چهارمین-سالگرد-پیروزی-انقلاب-اسلامی
مردم استان زنجان باز هم آمدند تا در کنار هم وارد راهی شوند که به سعادت منتهی می‌شود، راهی که از میان فراز و‌فرود می‌گذرد، راهی پر از سختی‌های شیرین و پیچ‌های حساس و تاریخی، در برهه‌ای از‌ زمان که هرگز‌ لابه‌لای تاریخ گم نخواهد شد.

به گزارش موج رسا; باد سردی در حال وزیدن بود، هزاران نفر جمعیت از کودکانی با نقاشی پرچم ایران بر صورت تا ریش سفیدی که عصا زنان به سمت میدان انقلاب حرکت می‌کردند تا مادرانی سالخورده که عکس فرزندان شهیدشان را روی سینه می‌فشردند‌، همه آمده‌ بودند تا 22 بهمن دیگری را خلق کنند.

 

راهپیمایی1401

 

راهپیمایی1401

سراغ پیرمردی که شاید ۷۰ سال بیشتر داشته باشد رفتم در اولین جمله گفت این حماسه تیری زهراگین بر چشمان دشمنانی خواهد بود که اتحاد ملی ایران را نشانه گرفته‌ است،

راهپیمایی1401

دختر دهه هشتادی که ۱۶ سال سن دارد حمایت از خون شهدا و دفاع از انقلاب را جزو وظایف خود می‌داند و تاکید دارد در این راه تا عمر دارد هرگز عقب نخواهد نشست.

کودکی که سرمای هوا بر وجودش نشسته با کلمات جذاب کودکانه‌اش گفت آمده‌ایم تا به آمریکا و بقیه دشمنان بگوییم تو نمی‌توانی ما را شکست دهی و ما ایرانی هستیم.

راهپیمایی1401

اما رسانه‌های بیگانه چه عاجز خواهند بود که نخواهند توانست این راهپیمایی پر شکوه را مخابره کنند، شاید بازهم سراغ یاوه گویی و دروغ خواهند رفت.

اما مردم جهان می‌دانند مردم ایران در مسیر "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" هرگز آرام نخواهد نشست.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر