logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۹۱۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو شورای اسلامی دهستان سلطان آباد استان زنجان:

توسعه روستاهای زنجان از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است

توسعه-روستاهای-زنجان-از-دستاوردهای-بزرگ-انقلاب-اسلامی-است
عضو شورای اسلامی روستا سلطان آباد با اشاره به اینکه روستای سلطان آباد (قولی قصه) در اجرای پروژه هایی همچون احداث مدرسه، خانه بهداشت، احداث مخابرات و تلفن پشرفت‌های چشمگیری داشته است گفت: همه از پیشرفت‌ها به برکت انقلاب اسلامی بوده است.

حبیب رشوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  با اشاره به اینکه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با تدابیر خردمندانه حضرت امام خمینی(ره) و پیگیری‌های مرتب مسئولان برای ایجاد رفاه و آسایش مخصوصا در مقوله آسفالت جاده‌های روستایی رخ داده است اظهار داشت: با در نظر گرفتن اعتبارات و احداث مراکز مختلف در روستا سلطان آباد بخش زنجانرود استان رنجان مشکلات تردد در جادها برای مردم حل شده است. 

وی بیان کرد: در سایه انقلاب اسلامی کاستی‌هایی اعم از برق، گاز، آب، تلفن و مخابرات در روستای سلطان آباد بخش زنجانرود استان زنجان وجود ندارد. 

وی افزود: امسال که در آستانه 44 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم جا دارد یاد کنیم از 12 تن از شهدای روستای سلطان آباد بخش زنجانرود استان زنجان که در دوران هشت سال دفاع مقدس خوش درخشیده و باعث سربلندی و برکت روستا هستند. 

عضو شورا اسلامی دهستان سلطان آباد استان زنجان با اشاره به اینکه لوله کشی آب شرب به منازل و عملیات برق و انشعاب گاز در روستای سلطان آباد زنجانرود استان زنجان همه به برکت وجود انقلاب اسلامی انجام شده است گفت: اگر انقلاب اسلامی تحقق پیدا نمی‌کرد هیچ پیشرفتی در هیچ جای ایران نبود.  

وی با اذعان به اینکه شغل اکثر مردم روستا کشاورزی، دامداری و دامپروری است گفت: قبل از انقلاب هیچ وسیله کشاورزی اعم از تراکتور، ماشین آلات، مکانیزه شدن محصولات کشاورزی و... وجود نداشت و همه موارد به وسیله نیروهای انسانی انجام می‌شد. ولی حال نه تنها کار کشاورزان راحت شده بلکه دولت تسهیلاتی هم برای کشاورزان و قشر ضعیف روستا در نظر گرفته است. 

رشوند ابراز داشت: کشاورزی کنونی و پیشرفت در امر اصلاح بذور مختلف باعث پرورش محصولات زیادی در روستای سلطان آباد بخش زنجانرود استان زنجان شده که این اتفاقات نیز با برکت انقلاب اسلامی بوده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر