logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۹۱۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
افتتاح چندین پروژه بهداشت و درمان استان زنجان در دومین روز دهه فجر:

پروژه مرکز جامع سلامت شهری شماره ۷ زنجان افتتاح شد

پروژه-مرکز-جامع-سلامت-شهری-شماره-۷-زنجان-افتتاح-شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه پروژه مرکز جامع سلامت شهری شماره ۷ زنجان با اعتبار ۹۲ میلیارد ریال تکمیل، تجهیز و به بهره‌برداری رسید، گفت: این مرکز در حدود ۲۵ هزار را تحت پوشش قرار خواهد داد.

به گزارش موج رسا; حسن بختیاری امروز در آیین بهره‌برداری از مرکز خدمات جامع شهری شماره ۷ زنجان، با بیان اینکه پروژه مرکز جامع سلامت شهری شماره ۷ زنجان در مساحت ۵۴۰ متر مربع در سال ۹۶ آغاز شده بود، اظهار داشت: میزان اعتباری که برای ساخت و تکمیل پروژه بکارگرفته شده ۹۲ میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه جمعیت تحت پوشش این مرکز در حدود ۲۵ هزار خواهد بود افزود: ۱۳ نفر در این مرکز مشغول به کارگیری خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر جز پروژه مذکور، پروژه‌های دیگر مانند پروژه مرکز جامع سلامت روستایی آغولبیک سفلی که در سال ۹۶ استارت اجرای پروژه آغاز شده است افتتاح خواهد شد.

وی اذعان کرد: این پروژه دارای ۵۲۸ متر مربع زیربنا است که برای به سرانجام رسیدن آن اعتبار ۵۳ میلیارد ریال استفاده شده است، این مرکز ۷ هزار و ۴۰۰ نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد و ۱۰ نفر نیروی شاغل خواهد داشت.

بختیاری با بیان اینکه همزمان با این افتتاحیه پروژه پایگاه شماره ۲ در سلطانیه نیز افتتاح می‌شود گفت: این پروژه که از سال ۹۶ شروع شده که دارای زیربنای ۲۵۰ مترمربع است که اعتبار ۱۱ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است این در حالی است که این پروژه ۳ هزار و ۸۸۸ نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه پایگاه فوریت‌های پزشکی نیز از سال ۹۹ شروع شده و ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز پروژه استفاده شده است، ابراز داشت: این پروژه قبلا به صورت کانکسی بود با این وجود با افتتاح مرکز فوریت‌های پزشکی ۳۲ هزار نفر از نظر فوریت‌های پزشکی تحت پوشش منطقه قرار خواهد گرفت و در این مرکز نیز ۶ نفر شاغل خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، جمع اعتبارات هزینه شده را ۱۸۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: یکی از پروژه‌های مهمی که در استان آماده افتتاح است بخش آنکولوژی بیمارستان ولی‌عصر(عج) است.

وی با اشاره به اینکه برای این پروژه اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است اذعان کرد: این مرکز آنکولوژی یکی از مهم‌ترین مراکز در سطح کشور است این پروژه ارزشمند و فاخر با اینکه آماده است اما در مناسبت دیگر، یعنی در روز نیمه شعبان و ولادت حضرت ولی عصر(عج) افتتاح خواهد شد که برای تکمیل و تجهیز این بخش ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر