logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۹۰۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت اسکی استان زنجان:

کلاس آموزشی اسکی در زنجان برگزار می‌شود

کلاس-آموزشی-اسکی-در-زنجان-برگزار-می‌شود
رئیس هیئت اسکی استان زنجان با اشاره به برف کوبی پیست اسکی، گفت: کلاس آموزشی اسکی در زنجان برگزار می‌شود.

محمدرضا اژدری آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج‌رسا؛ با بیان اینکه برف کوبی پیست پاپایی زنجان انجام شده است، اظهار کرد: با اولین بارش برف پیست اسکی آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه ایران جزو معدود کشورهایی است که منتظر بارش برف است و سایر کشورها برف را می‌سازند، تصریح کرد: ایران، افغانستان، لبنان جزو معدود کشورهایی هستند که منتظر بارش برف برای راه‌اندازی پیست اسکی هستند و برف را نمی‌سازند.

رئیس هیئت اسکی استان زنجان با بیان اینکه بسترسازی پیست پاپایی انجام شده و هر زمانی بارش برف اتفاق بیفتد پیست آماده بهره‌برداری است، تصریح کرد: کلاس اسکی برای افراد مبتدی از اواخر هفته گذشته در حال برگزاری است.

وی با بیان این ثبت نام کلاس اسکی برای افراد مبتدی در حال انجام است، عنوان کرد: ۴ جلسه اول کلاس اسکی در حال برگزاری است و با راه اندازی پیست اسکی کلاس‌ها به صورت کامل برگزار می‌شود.

اژدری آزاد با بیان اینکه یکی از پتانسیل‌هایی که می‌تواند پیست اسکی را تقویت کند استفاده از ظرفیت افراد محلی است، افزود: متأسفانه به دلیل گرانی لوازم اسکی افراد محلی توان خرید این لوازم را ندارند.

وی با بیان اینکه هیئت اسکی استان زنجان حمایت‌هایی را از افراد محلی داشته است، ابراز کرد: یک تیم اسکی از بین افراد محلی تشکیل‌ شده است. 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ]
می شه مسئولان شهرداری بیان اعلام کنند کجای ورزش زنجان هستند؟ کی و کجا از ورزش زنجان حمایت کردند؟
[ نام : ] [ ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ]
باید قبول کنیم تیوب سواری جزئی از ورزش زمستانه و فرهنگ زنجانی ها شده شهرداری و یا اداره تربیت بدنی باید برای این کار برنامه ریزی کنه نه اینکه ما هر سال فقط شاهد باشیم جلو چشممون دست و پای دوستامون خرد می‌شه چرا چون نه شهرداری و نه کس دیگه برای این چیزا فکر نکرده
[ نام : ] [ ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ]
اسکی برا پولدار هاست اگه می خواین اسکی واقعی رو ببنید بیاید گاوازنگ ما رو با تیوب ببینید
[ نام : ] [ ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ]
تا برف سازی نشه ما هی باید منتظر بارش برف باشیم ورزش های زمستانه هم به خدا ورزش حساب می شه چرا مسئولین نمی خوان از این ورزش ها حمایت کنن
[ نام : ] [ ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ]
مسئولین فقط مدعی حمایت از ورش هستند در حالی که اصلا از ورزش حمایت نمی کنند الان بیان و ماشین برف ساز وارد کنند تا ما منتظر بارش برف نباشیم که بتونیم اسکی کنیم
فرم ارسال نظر