logo
امروز : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۸۸۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان:

برخی از نقاط آزادراه زنجان_ تبریز یخبندان است/ تعداد فوت‌شدگان سوانح رانندگی 6 درصد افزایش داشته است

برخی-از-نقاط-آزادراه-زنجان--تبریز-یخبندان-است-تعداد-فوت‌شدگان-سوانح-رانندگی-6-درصد-افزایش-داشته-است
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان از لغزندگی محورهای مواصلاتی استان زنجان و یخبندان آزادراه زنجان_ تبریز خبر داد.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان زنجان، اظهار کرد: تمامی محورهای مواصلاتی استان زنجان لغزنده است.

وی با بیان اینکه از کیلومتر ۶۰ اتوبان زنجان تبریز تا انتهای حوزه استحفاظی استان زنجان شدیداً محور لغزنده است و در برخی از نقاط شاهد یخبندان هستیم، ابراز کرد: در محور زنجان تهم شاهد کولاک مقطعی هستیم اما همچنان تردد در این محور ادامه دارد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان با تأکید به همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگانی که در محورهای مواصلاتی استان زنجان تردد می‌کنند، تصریح کرد: رانندگان حتماً تجهیزات زمستانی لازم و سوخت کافی به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه در روز گذشته شاهد سه سانحه رانندگی جرحی در استان بودیم، عنوان کرد: این سوانح رانندگی چهار مجروح برجای گذاشت.

میناخانی با اشاره به علت این سوانح رانندگی، ادامه داد: علت عمده این تصادفات عدم توجه به جلو و خواب‌آلودگی و انحراف به چپ بوده است.

وی با اشاره به افزایش تصادفات منجر به فوت استان زنجان به مدت مشابه سال قبل، خاطرنشان کرد: تعداد فوت‌شدگان سوانح رانندگی نسبت به مدت نمونه مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان با بیان اینکه محورهای مواصلاتی استان لغزنده هستند و رانندگان حتماً رعایت سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی را جدی بگیرند، افزود: رانندگان به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه جدی داشته باشند.

وی با اشاره به راه‌های اطلاع از وضعیت راه‌های استان زنجان، تصریح کرد: رانندگان قبل از حرکت با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و بعد تصمیم به مسافرت بگیرند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر