logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۸۸۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

محور مقاومت امروز ده‌ها حاج قاسم دارد/ دشمنان از حضور حاج قاسم در منطقه واهمه داشتند+ فیلم

محور-مقاومت-امروز-ده‌ها-حاج-قاسم-دارد-دشمنان-از-حضور-حاج-قاسم-در-منطقه-واهمه-داشتند+-فیلم
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه نظام اسلامی یک وزنه قدرتی در دنیا و منطقه خود به نام محور مقاومت ایجاد کرده است، گفت: محور مقاومت در چند بعد فعالیت می‌کند و یک بعد فعالیتش نظامی است، اما بعد دیگرش هم‌افزایی نیرو و انسان‌های آزاده است.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه شهید سلیمانی کار را برای خدا انجام می‌داد، اظهار کرد: شهید سلیمانی در انجام وظایف خود غیر خدا را در نظر نمی‌گرفت و آنچه انجام می‌داد برای خدا بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در جنگ، تبیین، مدیریت، فرماندهی، ارتباط با خانواده شهدا، و... غیر خدا را نمی‌دید، ابراز کرد: به عبارتی بهتر ایشان در دید و نگاه مردم خدا را می‌دید.

دشمن همیشه از حضور حاج قاسم واهمه داشت

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با اشاره به ارتباط بسیار خوب شهید سلیمانی با مردم، تصریح کرد: شهید سلیمانی زمانی که مقابل مستکبرین می‌ایستاد در آنجا قدرت و عظمت خدا برای او تبلور پیدا می‌کرد‌.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی زمانی که با خانواده شهدا بود بر آن‌ها هم پدر بود هم برادر و رفیق، عنوان کرد: شهید سلیمانی فرزندان شهدا را بغل می‌گرفت و ارادت ویژه‌ای به خانواده شهدا داشت.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه زمانی که شهید سلیمانی در مقابل دشمن می‌ایستاد دشمن از نگاه او برنامه و نقشه او همیشه واهمه داشت و نگران بود که مبادا وجود شهید سلیمانی در جایی حاضر و ناظر باشد و برنامه او را به هم بزند، عنوان کرد: شهید سلیمانی پیرو به‌تمام‌معنا بود و در پیروی از قرآن و ولایت‌ و ائمه معصومین نه‌تنها کوتاهی نمی‌کرد بلکه بیش‌ازحد توان خود در این راه حرکت می‌کرد.

هم‌افزایی نیروهای آزاده یکی از فعالیت‌های محور مقاومت است

وی با بیان اینکه نظام اسلامی یک وزنه قدرتی در دنیا و منطقه خود به نام محور مقاومت ایجاد کرده است، ادامه داد: محور مقاومت در چند بعد فعالیت می‌کند و یک بعد فعالیتش نظامی است، اما بعد دیگرش هم‌افزایی نیرو و انسان‌های آزاده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه مبارزه با رژیم صهیونیستی یکی از محورهای اساسی محور مقاومت است، تأکید کرد: مبارزه با مستکبرین از پایه‌های محور مقاومت است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به جوامع عقب‌افتاده و به استضعاف کشیده شده از وظایف محور مقاومت است، ابراز کرد: می‌بینیم یمن را به استضعاف کشیده‌اند و محور مقاومت در آنجا حضور دارد و لبنان را به استضعاف کشیده‌اند و محور مقاومت در آنجا حضور دارد و تا به امروز لبنان را از دست اسرائیل غاصب خارج کرده است.

حضور محور مقاومت در کشورهای آفریقایی و آمریکایی

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه محور مقاومت سوریه و عراق را از دست داعش نجات داده است، خار نشان کرد: ۸ تریلیون دلار هزینه کرد رژیم‌های منطقه‌ای و به‌خصوص آمریکا با کمتر از ۱۰ میلیارد دلار هزینه حاج قاسم سلیمانی به شکست کشیده شد.

وی با اشاره به حضور محور مقاومت در منطقه و خارج از منطقه و در کشورهای شمال آفریقا و آمریکا جنوبی، ادامه داد: محور مقاومت در بعد مسلمانان (شیعه و سنی) و غیرمسلمان و آزادیخواهان جهان باقوت حضور دارد و اینجا حاج قاسم حرکت محوری داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه جوامع امروزی محور مقاومت نه‌تنها یک حاج قاسم بلکه ده ها حاج قاسم دارد و می‌توان درصحنه تأثیرگذار باشد، افزود: امروز نتیجه محور مقاومت خروج آمریکا از افغانستان است.

وی با بیان اینکه اکثریت نیروهای آمریکا از عراق خارج‌شده است، افزود: آمریکا در سوریه تحت محاصره و سختی‌های فراوان است و دیگر  آمریکا در لبنان حضور ندارد./ک

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر