logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۸۷۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

مشکلی در ذخیره سوخت جایگزین صنایع استان زنجان وجود ندارد

مشکلی-در-ذخیره-سوخت-جایگزین-صنایع-استان-زنجان-وجود-ندارد
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه به اندازه ۷ روز تا یک ماه سوخت جایگزین توسط صنایع ذخیره شده است، گفت: به دلیل ذخیره کافی سوخت در استان در صورت قطعی گاز هیچ مشکلی از بابت تامین سوخت صنایع نخواهیم داشت.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه احتمال افت فشار گاز با توجه به برودت هوا و مصرف بالای گاز وجود دارد، گفت: پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام شده و سوخت جایگزین به صنایع ارایه شده بود.

وی افزود: صنایع که مقرر بر قطعی گاز دارند به اندازه ۷ روز تا یک ماه دارای ذخیره سوخت جایگزین هستند.

مدیر‌ شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به اینکه صنایع بلافاصله بعد از قطعی گاز از سوخت جایگزین استفاده خواهند کرد، گفت: اجازه نمیدهیم به دلیل قطعی گاز چرخ صنایع از حرکت با‌یستد.

وی بیان کرد: ذخایر سوخت جایگزین برای تمام صنایع آماده سازی شده و به اندازه کافی سوخت در استان موجود است و مشکلی از این بابت نیست.

حبیبی در خصوص این سوال که اگر همچون سال گذشته قطعی یکباره‌ای در گاز رخ دهد و این قطعی مدت دار باشد؛ آیا مشکلی از بابت سوخت رسانی به صنایع وجود خواهد داشت یا خیر؟ بیان کرد: ذخایر سوخت جایگزین به اندازه کافی در استان وجود دارد و هیچ مشکلی از این بابت نیست./ب

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴