logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۸۷۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نائب رئیس هیئت وزنه‌برداری زنجان:

مهدی کرمی مدال نقره مسابقات جهانی وزنه‌برداری را کسب کرد

مهدی-کرمی-مدال-نقره-مسابقات-جهانی-وزنه‌برداری-را-کسب-کرد
نائب رئیس هیئت وزنه‌برداری زنجان با اشاره به حضور ورزشکاران زنجانی در مسابقات جهانی وزنه‌برداری، گفت: مهدی کرمی مدال نقره مسابقات جهانی وزنه‌برداری را کسب کرد.

علی نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مسابقات جهانی وزنه‌برداری بزرگسالان، اظهار کرد: ورزشکاران استقبال بسیار زیادی از این  مسابقات داشتند.

وی با بیان اینکه در این رویداد ورزشی با حضور ۲۶۷ وزنه‌بردار آقا و ۲۷۰ وزنه‌بردار خانم برگزار شد، ابراز کرد: با توجه به اینکه این مسابقه انتخابی المپیک هم بود تمامی کشورها باقدرت در این رویداد شرکت کرده بودند تا سهمیه حضور در المپیک را به دست بیاورند.

نائب رئیس هیئت وزنه‌برداری زنجان با بیان اینکه الهه رزاقی وزنه‌بردار زنجانی در وزن ۷۱ کیلوگرم در این رویداد ورزشی شرکت کرد، تصریح کرد: با توجه به اینکه این وزن، دسته المپیکی است و پر ورزشکارترین بخش مسابقات بود؛ رزاقی به دلیل پرواز سه‌روزه و کسالتی که داشت موفق به کسب مدال نشد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در بخش آقایان ۶ ورزشکار به این رویداد ورزشی اعزام کرد، عنوان کرد: مهدی کرمی وزنه‌بردار زنجانی در وزن ۱۰۹ کیلوگرم برای اولین بار در این رویداد ورزشی شرکت کرد و موفق شد مدال نقره یک‌ضرب را در این رویداد کسب کنند.

نصرتی با بیان اینکه با توجه به المپیکی بودن این رشته رقابت و کسب مدال بسیار سخت است، افزود: مهدی کرمی موفق شد این افتخار را برای زنجان کسب کند.

وی با بیان اینکه این موفقیت کرمی جذب ورزشکار به وزنه‌برداری را افزایش داده است، ابراز کرد: مراسم استقبال از این ورزشکار فردا در زنجان برگزار می‌شود./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر