logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۸۶۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان خبر داد؛

پیشرفت 40 درصدی پروژه کوی زیتون

پیشرفت-40-درصدی-پروژه-کوی-زیتون
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان،گفت: پروژه کوی زیتون در غرب زنجان به‌طور متوسط بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و خوشبختانه این پروژه به‌طور کامل فعال بوده و تمام پیمانکاران پای‌کار هستند.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، سید محمد شعاعی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت پروژه‌های  نهضت ملی مسکن در غرب زنجان،گفت: عملیات اجرایی پروژه کوی زیتون در غرب زنجان از زمستان سال گذشته شروع‌شده و بیش از هفت هزار واحد مسکن ملی در این پروژه ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروژه به‌طور متوسط بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و درصد پیشرفت فیزیکی در این پروژه متفاوت است،تأکید کرد: خوشبختانه این پروژه به‌طور کامل فعال بوده، ساخت‌وساز انجام می‌شود و تمام پیمانکاران پای‌کار هستند و از روند پیشرفت کاری خوبی برخوردار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان،با بیان اینکه در این بازدید مشکلات و مسائل مربوط به اجرای پروژه توسط پیمانکاران مطرح شد،گفت: در خصوص تأمین مالی زیرساخت‌ها و مسائل روبنایی به جد پیگیر هستیم تا زمانی که مردم در واحدهای مسکونی ساکن می‌شوند دیگر مشکلی در خصوص مسائل زیر بنایی از قبیل مدرسه،مراکز آموزشی و فضای سبز نداشته باشند.

شعاعی تأکید کرد: امیدواریم این واحدهای مسکونی با تأمین تمام زیرساخت‌ها به مردم تحویل داده شود./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر