logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۸۶۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خبرداد؛

ثبت بیش از 19 هزار نفر متقاضی دریافت تسهیلات فرزند آوری در استان زنجان

ثبت-بیش-از-19-هزار-نفر-متقاضی-دریافت-تسهیلات-فرزند-آوری-در-استان-زنجان
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره میزان ثبت تسهیلات فرزند آوری در سطح استان زنجان، گفت: بیش از ۱۹ هزار نفر برای دریافت تسهیلات فرزند آوری ثبت‌نام کردند.

حمیدرضا اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تسهیلات فرزند آوری، اظهار کرد: بیش از ۱۹ هزار نفر برای دریافت تسهیلات فرزند آوری ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۷ هزار و ۵۱۰ تسهیلات فرزند آوری به متقاضیان پرداخت‌شده است، ابراز کرد: ۶هزار و ۳۶۵ نفر در صف انتظار دریافت تسهیلات فرزند آوری هستند‌.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره پرداخت تسهیلات ازدواج، عنوان کرد: ۹ هزار و ۱۶۷ تسهیلات ازدواج در استان زنجان پرداخت‌شده است.

وی با اشاره به استقبال بسیار زیاد زوجین از تسهیلات ازدواج، افزود: بخشی از تسهیلات ازدواج در استان پرداخت‌نشده است و زوجین در صف انتظار هستند.

اسماعیلی با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی مکلف شده‌اند ۲۰ درصد از فضاهای فرهنگی آموزشی و رفاهی خود را برای اجرا مراسم ازدواج تخصیص دهند، تصریح کرد: سامانه‌ای توسط فرمانداری‌ها باید ایجاد شود تا متقاضیان در این سامانه ثبت‌نام کنند./ک

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ]
بیش از ۱۹ هزار نفر برای دریافت تسهیلات فرزند آوری ثبت‌نام کرده‌اند این یعنی تسهیلات باعث شده ۱۹ هزار تا فرزند به دنیا بیاد
[ نام : ] [ ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ]
اگر میشه پیگیری کنید وام ازدواج رو سریعتر بدن انقدر هم سخت میگیرن که نگو من موندم آیا از همین افرادی که پول مردم رو برمیدارن درمیرن هم آنقدر مدارک گرفتن یا فقط از ما میگیرن؟!....
فرم ارسال نظر