logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۸۵۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

مسئولان از انتصابات سیاسی دوری کنند/فلسطین قهرمان واقعی جام جهانی قطر شد

مسئولان-از-انتصابات-سیاسی-دوری-کنند-فلسطین-قهرمان-واقعی-جام-جهانی-قطر-شد-
امام جمعه ماهنشان با اشاره اینکه مطالبات مردمی مخصوصا جوانان دور بودن مسئولین از انتصابات سیاسی است گفت: انتصابات سیاسی کنار گذاشته شود و با انتخاب افرادی متخصص متعهد با تجربه مشکلات مردم رفع گردد.

<!doctype html>

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام محمد‌رضا علی اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ماهنشان ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: ایام نه به خاطر ایجاد محدودیت به مردم و نه به خاطر صرف عزاداری و تشکیل مجالس و گریه و می باشد بلکه این ایام، ایام تبیین گری بوده، اولین جهادگر تبیین حضرت زهرا بوده و با تبیین گری خود از امامت و ولایت دفاع نمودند این ایام بهترین فرصت برای شناساندن ابعاد مختلف شخصیت حضرت زهرا سلام الله علیها و تبیین امامت و ولایت می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره به محورهای بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی "هدایت فرهنگی کشور و نقش اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد" افزود: رهبر معظم انقلاب از اقدامات این شورا راضی نبوده و آنگونه که انتظار می‌رود در انجام وظیفه خود که همان هدایت فرهنگی کشور است عمل ننموده اند باید در هدایتگری فرهنگی کوشا باشند. 

امام جمعه ماهنشان محور دیگر بیانات مقام معظم رهبری را " ضرورت بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور" اشاره کرد و گفت: ساختار فرهنگی کشور با رصد دقیق و عالمانه ضعف های آن شناسایی و راه‌حل عالمانه برای بازسازی و قوت آن ارائه گردد.

وی بیان کرد: نبود فرهنگ قناعت و گسترش اسراف و گسترش اشرافی‌گری ورواج فرهنگ غرب در جامعه نیاز به همت عمومی داشته و باید مهندسی دقیق فرهنگی انجام گیرد تا فرهنگ اسلامی وقرانی در جامعه حاکم شود.

 حجت‌الاسلام علی‌اکبری با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی زیادی در جامعه وجود دارد، گفت: از جمله فرهنگ و ارشاد آموزش و پرورش سازمان تبلیغات و صدا و سیما که باید مجدانه و با داشتن سند تحول بنیادین که قابلیت تحقق و اجرایی شدن داشته باشند و به میدان بیایند و وضعیت نابسامان فرهنگی را سامان بخشند و مهندسی دقیق فرهنگی نمایند.

 وی با بیان این که حقیقت این است که وجود ایران قوی و مستقل باعث رنجش و آزار و اذیت غرب و آمریکا و رژیم صهیونیستی می باشد تصریح کرد: راز اغتشاش آفرینی دشمنان همان مبارزه با ایران قوی و مستقل می باشد.

امام جمعه ماهنشان از همه مردم و جوانان خواست تا آمار و اعداد و ارقام که توسط آمارهای جهانی و بانک جهانی ارائه شده توجه نموده و مطالعه نمایند و وضعیت کشورهای دیگر را بررسی نمایند تا حقیقت بر ایشان ثابت گردد.

وی بیان کرد: دشمن اکنون توسط امپراتوری رسانه‌ای و فضای مجازی به دنبال نشان دادن ایرانی ضعیف و لرزان می باشد.

 حجت‌الاسلام علی‌اکبری در ادامه با بیان اینکه فلسطین قهرمان واقعی جام جهانی قطر شد، گفت: جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فرصتی بی نظیر برای قدرت‌نمایی فلسطین است.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی تصور می کرد که پس از امضای توافق نامه های عادی سازی روابط با برخی از کشور‌های عربی موسوم به توافق آبراهام می‌توانند با ملت های عربی هم وارد فرآیند عادی سازی روابط شود اما برخورد تماشاگران عرب در قطر با خبرنگاران صهیونیست نشان داد که عادی سازی پروژه شکست خورده است فلسطین در قلب مردم جا گرفته و اسرائیل و صهیونیسم را متجاوز دانسته ونفرت قلبی دارند.

امام جمعه ماهنشان در پایان با اشاره به مطالبات مردمی و اینکه مطالبات جوانان و مردم دور بودن مسئولین از انتصابات سیاسی و انتصاب افرادی متخصص متدین کاربلد و با تجربه در امور میباشد از همه مسئولین استانی خواست تا انتصابات سیاسی را کنار گذاشته و با انتخاب افرادی متخصص متعهد با تجربه مشکلات مردم را رفع نمایند./ب

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر