logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۸۵۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان مطرح کرد؛

پشتیبانی اعضای شورای شهر سبب تسهیلگری در مدیریت شهری شد/ زیبا‌سازی و روان‌سازی ترافیکی شهر هدف سال آینده شهرداری است

پشتیبانی-اعضای-شورای-شهر-سبب-تسهیلگری-در-مدیریت-شهری-شد-زیبا‌سازی-و-روان‌سازی-ترافیکی-شهر-هدف-سال-آینده-شهرداری-است-
شهردار زنجان با بیان اینکه تقریبا در تمام ابعاد مدیریت شهری با پشتیبانی اعضای شورای شهر، تسهیلگری انجام شد گفت: دو مسئله بزرگ شهر عبارت از زیبا‌سازی و روان‌سازی ترافیکی شهر هدف قرار داده شده است که امیدواریم در سال آینده به این اهداف دست یابیم.

به گزارش موج رسا; علی‌رضا فیروزفر شامگاه روز گذشته در مراسم قدردانی از تلاش خادمان مدیریت شهری، اظهار داشت: به اذعان اغلب مردم ۹ ماه پر از تلاش در مدیریت شهری زنجان پشت سر گذاشته شد.

وی افزود: خانواده محترم همکاران در شهرداری زنجان موفقیت ستودنی در این موفقیت داشتند و باید قدردان این خانواده‌ها و همکاران در شهرداری باشیم.

شهردار زنجان با بیان اینکه امیدواریم با تداوم این روند خدمت‌رسانی شهری آباد و پر شور داشته باشیم، گفت: تقریبا در تمام ابعاد مدیریت شهری با پشتیبانی اعضای شورای شهر، تسهیلگری انجام شد.

وی ادامه داد: همکاران با حمایتی که از طرف شورا داشتند در عمران و آباداني شهر و امور داخلی شهرداری، و در حوزه‌های دیگر موفق عمل کردند.

فیروز‌فر گفت: بازگشایی محور پادگان بعد از مدت طولانی، رو به اتمام بودن فاز اول پروژه سبزه میدان بعد از ۴ دهه، روکش نهایی معبر شمال به جنوب محور پادگان، پروژه دوربرگردان پل امام حسن مجتبی، ساماندهی کف‌سازی بازار زنجان بعد از چهل دهه در کمترین زمان، آسفالت ریزی بی‌سابقه در سطح شهر، و صد ها برنامه فرهنگی در ۹ ماهه اخیر، خرید تجهیزات در شهرداری بعد از دو دهه نشان از تلاش همه جانبه، یک دل و متحد همکاران و موفقیت شهرداری است.

وی با بیان اینکه دو مسئله بزرگ شهر عبارت از زیبا‌سازی و روان‌سازی ترافیکی شهر هدف قرار داده شده است، اذعان کرد: امیدواریم در سال آینده به این اهداف دست یابیم.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه آنچه که در شهر انجام شده صادقانه به مردم بازگو شده است، گفت: امیدواریم با عملکرد خوب پاسخگوی پشتیبانی مردم باشیم./ب

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر