logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۸۵۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان‌ در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

صنایع پر آب‌بر نباید در شرق زنجان مستقر شود/ لزوم همراهی سایر ارگان‌ها در مسدود کردن چاه‌های غیر مجاز

صنایع-پر-آب‌بر-نباید-در-شرق-زنجان-مستقر-شود-لزوم-همراهی-سایر-ارگان‌ها-در-مسدود-کردن-چاه‌های-غیر-مجاز-
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان‌ با تاکید بر عدم استقرار صنایع پر آب‌بر در شرق زنجان، گفت: ۶۰ درصد آب شرب زنجان از چاه‌های شرق زنجان تامین می‌شود.

اسماعیل افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه با شرایط کم آبی موجود برخورد با چاه‌های غیر مجاز و انسداد آن‌ها از جمله اولویت‌ها است، اظهار داشت: ۱۱۲ حلقه چاه غیر مجاز در استان شناسایی و مسدود شدند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی و همکاری مراجع ذی‌صلاح همچون نیروی انتظامی برخورد با حفاران غیر مجاز چاه‌ها در دستور کار قرار گرفته است، افزود: این امر نیازمند همکاری همه جانبه سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه بیشترین میزان مصرف آب در بخش کشاورزی و صنعت است، گفت: اجرای الگوی کشت کمک کننده بر میزان مصرف آب در استان خواهد بود و می‌تواند در مدیریت مصرف آب تاثیر مثبتی داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه به دنبال جایگزینی پساب در صنایع هستیم ، تصریح کرد: استفاده از پساب کمک کننده بر میزان برداشت آب زیرزمینی خواهد بود.

افشاری با تاکید بر عدم استقرار صنایع پر آب‌بر در شرق زنجان نیز، گفت: ۶۰ درصد آب شرب زنجان از چاه‌های شرق زنجان تامین می‌شود و با توجه به اینکه آب سد تهم نیز به پایین ترین سطح خود رسیده است مدیریت مصرف آب بسیار ضروری است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر