logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۸۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

آزادی موصل اهمیت وارزش و جایگاه بسیج مردمی را نشان داد

آزادی-موصل-اهمیت-وارزش-و-جایگاه-بسیج-مردمی-را-نشان-داد-

امام جمعه طارم گفت: آزادی موصل اهمیت وارزش و جایگاه بسیج مردمی را نشان داد و نشان داد بسیج مردمی همواره در کنار نیروهای نظامی است.

به گزارش موج رسا; حجت الإسلام محمد صادقی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم ضمن دعوت مردم به تقوای الهی به اعمال نیک وخالص اشاره ای کرد و افزود: اعمال خالص که برای رضای خدا باشد بسیار مقدس و ستودنی است.

امام جمعه شهرستان طارم بااشاره به مسائل سیاسی روز جهان به وضعیت یمن اشاره کرد و گفت: این وضعیت بسیار نگران کننده ست و اینک ۳۰۰ هزار نفر دچار بیماری وبا شده اند و در بسیاری از مناطق نیز قحطی بوجود آمده است و مسلمانان یمن مورد حمله کسانی قرار گرفتند که همیشه بدنبال منافع خود بوده و مخالف شیعیان هستند.

وی همچنین به آزادی موصل اشاره ای کرد و افزود: آزادی موصل اهمیت وارزش و جایگاه بسیج مردمی را نشان داد و بسیج مردمی بیانگر این بود که تنها نمیتوان به نیروهای نظامی متکی بود و بسیج مردمی در کنار نیروهای نظامی نتیجه بخش بوده و کارساز می باشدبنابراین فتوای آیت الله سیستانی بسبج مردمی را با قدرت ایمان و وحدت به پیروزی رساند و اهمیت مراجع تقلید نیز نشان داده شد.
صادقی پور ۲۵ تیرماه هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی را گرامیداشت و افزود: بهزیستی یک نهاد خدماتی و حمایتی به قشر معلولین میباشد که خدمت در این نهاد یک خدمت با ارزش و خالصانه است و افتتاح مرکز اورژانش اجتماعی و روانشناختی اجتماعی در هفته آینده درشهرستان طارم از خدمات و فعالیتهای قابل تقدیر بهزیستی میباشد و همچنین بیمه های اجتماعی نیز یک حرکت بسیار ارزنده در کشور می باشد.

امام جمعه شهرستان طارم با توجه به سالروز آغاز بکار شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان شورایی مستحکم بوده که در عرصه های مختلف انتخاباتی خدمات ارزنده ای در خصوص پاسداری از نظام انجام داده است.

صادقی پور سالروز قبول قطعنامه توسط امام راحل را گرامیداشت و افزود: قبول آن قطعنامه نشان از ضعف نبود نیروهای دشمن بعد از قطعنامه اقداماتی انجام دادند که امام راحل فرمود باید مانند عاشورا عمل کنیم و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری آن هم یک نرمش قهرمانانه بود که دشمن از موقعیت سوء استفاده کرد و در مساله برجام نیز در مقابل نرمش قهرمانانه دشمن در تعهد خود کوتاهی کرده و سوء استفاده آنها برای همه دنیا آشکار شد و هیچوقت نمیتوان به دشمن اعتماد کرد.

خطیب چمعه طارم سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق را تسلیت گفت.

برگ زیتون.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر