logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۸۳۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

شرکت گاز سبب تاخیر در افتتاح محور پادگان شد/ نامه مستندی برای برگزاری استخدامی جذب نیرو به شورا ارسال نشده است

شرکت-گاز-سبب-تاخیر-در-افتتاح-محور-پادگان-شد-نامه-مستندی-برای-برگزاری-استخدامی-جذب-نیرو-به-شورا-ارسال-نشده-است
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص برگزاری آزمون برای استخدام نیرو در شهرداری، گفت: فعلا به صورت مستند نامه‌ای به شورا ارسال نشده است.

مجید ناصحی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به علت تاخیر در بازگشایی محور پادگان زنجان، اظهار داشت: شرکت گاز در حال انجام عملیات لوله‌گذاری در این محل است و به محض اتمام اقدامات، این محور با حضور مسئولان کشوری افتتاح خواهد شد.

وی همچنین در خصوص برگزاری آزمون برای جذب نیرو در شهرداری، افزود: فعلا به صورت مستند نامه‌ای به شورا در این خصوص ارسال نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه وضعیت نیروها در شهرداری متفاوت است و همه آن‌ها استخدام رسمی نیستند، گفت: نیروهای فضای سبز شهرداری شش ماهه نخست سال در شهرداری مشغول هستند و در شش ماهه دوم نیازی به وجود نیروهای فضای سبز نیست.

وی تصریح کرد: کارگران امور شهری یا با خود شهرداری و یا با پیمانکاران قرارداد‌ منعقد کرده و طبق آن مشغول به فعالیت هستند، تعدادی از نیروها نیز به صورت کارمندی جذب شهرداری شده‌اند با این حال شهرداری یک حالت استخدامی برای جذب نیروها ندارد.

ناصحی مقدم با تاکید بر این که مجوز لازم برای جذب نیرو در شهرداری توسط وزارت کشور تعیین می‌شود، گفت: در صورت درخواست شهرداری و با طی مراحلی این مجوز صادر می‌شود و فعلا دستوری به شورا مبنی بر برگزاری آزمون و جذب نیرو در شهرداری نرسیده است./ب

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ ]
نیروهای موجود در خدمات شهری مناطق 1 4 را شما بصورت غیرقانونی و با اعمال زور و تهدید به پیمانکار دادید. مگر نه همه آنها با مدارک بالا بخاطر سوء مدیریت شما ها رفتند و با پیمانکار قرارداد بستند آن هم بعد 5 و 6 سال سابقه کار مستقیم با شهرداری .... انشا.... چوب خدا صدا نداره ما هم منتظر هستیم تا صداشو بشنویم....
فرم ارسال نظر