logo
امروز : پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۸۲۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی:

خواب دشمنان با بصیرت مردم ایران پریشان شد/ مفاهیم دفاع مقدس به نسل‌های امروز منتقل شود

خواب-دشمنان-با-بصیرت-مردم-ایران-پریشان-شد-مفاهیم-دفاع-مقدس-به-نسل‌های-امروز-منتقل-شود
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به اهمیت فرهنگ دفاع مقدس، گفت: باید مفاهیم دفاع مقدس به نسل های امروز منتقل شود.

به گزارش موج رسا; احمد محمودزاده امروز در مراسم استکبار ستیزی استان زنجان با بیان اینکه دشمنان خواب هایی را از زمان پیروزی انقلاب اسلامی برای جمهوری اسلامی دیده اند، اظهار کرد: خواب دشمنان به برکت مردم غیور ایران خوابی پریشان بوده است.

وی با بیان اينکه در ۱۳ آبان سه واقعه مهم اتفاق افتاده است، ابراز کرد: در سال ۱۳۴۳ امام خمینی(ره) در راستای افشاگری علیه رژیم ستم شاهی به ترکیه تبعید شدند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با بیان اینکه در سال ۱۳۵۷ تعداد زیادی از دانش آموزان مقابل دانشگاه تهران توسط رژیم ستم شاهی به شهادت رسیدند که این روز به نام روز دانش آموز نامگذاری شده است، تصریح کرد: در سال ۱۳۵۸ لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) تسخیر شد که امام خمینی(ره) این واقعه را انقلاب دوم نام نهادند.

تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه

وی با اشاره به تصویب لایحه کاپیتولاسیون در مهر ۴۳، خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) به دلیل افشاگری این قانون به ترکیه تبعید شدند.

محمودزاده با بیان اینکه در این قانون اگر شاه ایران به یک سگ آمریکایی اذیت کند باید مورد محاکمه قرار گیرد، افزود: اگر آشپز آمریکایی به علما و شاه ایران و مردم توهین کند ایران اجازه برگزاری دادگاه علیه او را ندارد.

۵۲۵ شهید دانش آموز استان زنجان

وی با بیان اینکه دشمن با ایران مقتدر مخالف است، تصریح کرد: دشمن سعی دارد ایران را با موضوعات مختلف درگیر کند و اولین اقدام دشمنان تحمیل جنگ به کشور بود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به تعداد شهدای دانش آموز استان زنجان، عنوان کرد: ۵۲۵ شهید دانش آموز و ۴۹ شهید فرهنگی در استان زنجان وجود دارند.

باید مفاهیم دفاع مقدس به نسل های بعدی منتقل شود

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: باید مفاهیم دفاع مقدس به نسل های بعدی منتقل شود.

محمودزاده با اشاره به جنگ هایی که در کشور های هم جوار اتفاق افتاده است، افزود: دشمنان به دنبال این بودند که در کشور های همسایه جنگ هایی را ایجاد کند تا وارد کشور شود که خوشبختانه شکست خوردند.

وی با بیان اینکه دشمنان در حوزه سخت شکست خورده اند و رو به جنگ نرم آورده اند، افزود: دیدن اینکه دانش آموزان جمهوری در المپیاد علمی ۱۰ مدال طلا و یک نقره کسب کنند سخت است.

آمریکا و استکبار تمام خباثت‌ها را انجام داده است

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با بیان اینکه آمریکا و استکبار تمام خباثت ها را انجام داده است، تاکید کرد: آمریکا دانشمندان ایران را شهید کرد که مجید شهریاری یکی از این دانشمندان است که اهل این استان است.

وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب مهم ترین سرمایه کشور، سرمایه انسانی مطرح شده است، عنوان کرد: تاکید رهبری بر این است که تربیت خوبی در کلاس های درس انجام شود.

محمودزاده با تاکید بر اینکه ما انقلاب را همراهی خوبی خواهیم کرد، به دانش آموزان توصیه کرد که کتاب سعود چهل ساله انقلاب اسلامی را مطالعه کنند. //ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۵:۰۰
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۸
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۶
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹